Palloliitto hakee Naisten Liigan kehityspäällikköä

Suomen Palloliitto hakee Naisten Liigan kehityspäällikköä vastaamaan Naisten Liigan toiminnan kehittämisestä sekä nais- ja tyttöjalkapallotoiminnan koordinoinnista.

Naisten Liigan kehityspäällikkönä Sinulla on merkittävä rooli suomalaisen naisjalkapallon kehittämisessä, sillä vastaat toiminnan eteenpäin viemisestä sekä nais- ja tyttöjalkapallotoiminnan koordinoinnista. Keskeinen tavoitteesi on selkeiden toimintamallien luominen, Naisten Liigan toiminnan kaupallistaminen sekä siihen liittyvän strategiatyön johtaminen ja toimeenpano.

Kehityspäällikkönä tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä Palloliiton markkinoinnin ja viestinnän tiimin kanssa, koordinoit nais- ja tyttöjalkapallotoimintaa seurojen ja liiton eri toimintojen välillä, vastaat Naisten Liigan brändin kehittämisestä sekä siihen liittyvien kumppanuuksien hankkimisesta ja asiakkuuksien hoitamisesta.

Etsimme tehtävään aikaansaavaa tekijää, jolla on näkemyksellisyyttä toiminnan kehittämistarpeista ja kyky viedä omalla osaamisella toimintaa uudelle tasolle. Sinulla on tehtävässä tarvittava riittävä myynnin ja/tai markkinoinnin kokemus. Tunnet seuratoimintaa hyvin ja Sinulla on valmiudet johtaa nais- ja tyttöjalkapallon kehittämistä strukturoidusti sekä aikaansaada muutosta. Tehtävässä menestyminen edellyttää organisointikykyä, järjestelmällistä työotetta sekä erinomaisia yhteistyö-, vuorovaikutus- ja viestintätaitoja. Tehtävään soveltuva tutkinto, esimerkiksi alempi tai ylempi (kaupallisen alan) korkeakoulututkinto, erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä hyvä englannin ja ruotsin kielen taito ovat tarpeen.

Kokemus johtamistehtävistä sekä vaativien kehityshankkeiden läpiviemisestä katsotaan eduksi. Aluksi kahden vuoden määräaikaiseksi suunniteltu tehtävä on sijaintiriippumaton, mutta edellyttää merkittävää läsnäoloa Palloliiton Helsingin toimistossa sekä matkustusvalmiutta kotimaassa ja tarvittaessa ulkomailla.

Liity joukkoomme mielenkiintoiseen ympäristöön kehittämään sekä suomalaista naisjalkapalloa että itseäsi.

Lähetäthän hakemuksesi 24.3.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla ”Kehityspäällikkö”. Liitä hakemukseesi myös CV:si ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöpäällikkö Heidi Holopainen, puh. +358 40 540 71 84.

• Naisten Liiga
    • Seurojen Palloliitto