Palloliitto hakee koulutuspäällikköä - FA of Finland is seeking Head of Coach Education

Palloliitto hakee koulutuspäällikköä vastaamaan valtakunnallisesta valmennusosaamisesta ja sen kehittämisestä.
    The Football Association of Finland is seeking a Head of Coach Education to be in charge of the development of coaching competence.

Koulutuspäällikön tehtävä on yksi suomalaisen jalkapallon avaintehtävistä, sillä tinkimätön tavoitteemme on taata jokaiselle lapselle ja nuorelle tulevaisuudessa osaava ja koulutettu valmentaja. Koulutuspäällikkönä olet tämän tavoitteen ytimessä ja tehtäväsi on kehittää pitkäjänteisesti suomalaista valmennuskoulutusjärjestelmää tuottamaan erinomaisia valmentajia pelaajakehityksemme peruselementiksi.

Koulutuspäällikkönä vastaat valmennusosaamisen strategian toteuttamisesta ja kehityshankkeiden johtamisesta jalkapallossa ja futsalissa harrastetoiminnasta huipputasolle strukturoidusti ja systemaattisesti.

Sinulla on valtakunnallinen kokonaisvastuu valmentajakoulutuksen toimintakulttuurin ja prosessien kehitystyöstä ja toteutuksesta.

Lisätiedot ja hakuohjeet löytyvät hakuilmoituksesta >>

Additional information and details for application >>

• Palloliitto
    • Kaakkois-Suomi