Palloliitto hakee datatutkijaa

Suomen Palloliitto etsii datatutkijaa nopeasti kehittyvään tutkimus- ja kehitystoimintoonsa.

Datatutkijan tehtävä keskittyy päätöksentekoa tukevan tiedon tuottamiseen ja viestintään Seurojen Palloliitossa. Datatutkija tuottaa ja välittää tunnistettuja tietotarpeita vastaavaa informaatiota Palloliiton ja seurojen toimijoiden päätöksenteon tueksi.

Tehtävä tarjoaa poikkeuksellisen mahdollisuuden kiihdyttää Suomen laajin urheiluyhteisö tiedolla johtamisen aikakauteen. Haussa on vastuullinen joukkuepelaaja, jolle sujuva joukkuepeli sekä yhdessä menestyminen ovat keskeisiä arvoja työskentelyssä.

Datatutkijan erikoisosaaminen koostuu vaikuttavasta datavisualisoinnista ja -raportoinnista, tilastomatemaattisesta mallinnuksesta, sujuvasta ohjelmallisesta/laskennallisesta aineistonkäsittelystä ja tietokantojen hyödyntämisestä.

Tehtävä vaatii soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa (esim. soveltava matematiikka, tilastotiede, tekninen fysiikka, tietojenkäsittelytiede tai muu vastaava) ja vähintään kahden vuoden työkokemusta vastaavista teknisistä tehtävistä.

Tehtävä on määräaikainen, kestoltaan kaksi vuotta ja alkaa 1.4.2021.

Rekrytointijärjestelmässä oleva hakukuulutus on englanniksi, mutta hakemuksen voi jättää sekä suomeksi että englanniksi. Suomenkieliset lisätiedot tehtävästä löytyvät alla olevasta kuvasta.

Lue lisää tehtävästä ja hae 21.2.2021 klo 23:59 mennessä >>