Palloliitto hakee Cup-kilpailujen ja pääsarjojen kehityspäällikköä

Kehityspäällikkö vastaa Palloliiton Cup-kilpailujen ja pääsarjojen kehitystyöstä. Tehtävä painottuu ensimmäisenä vuonna Suomen Cupiin ja Miesten Ykköseen, mutta tavoitteena on tukea myös muiden pääsarjojen kehitystyötä.

Jalkapallon suosio on jatkuvasti kasvussa, ja nyt haussa olevassa uudessa tehtävässä pääset vaikuttamaan näköalapaikalta Cup-kilpailujen ja pääsarjojen toiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen ja mediaoikeuksien taloudellisen arvon kasvuun.

Tehtävässäsi kehität Cup-kilpailuja yhteistyössä sidosryhmien kanssa, johdat perustettavaa Cup-tiimiä ja kannat kokonaisvastuuta ko. kilpailuihin liittyvistä pääprosesseista.

Toimit Cup-kilpailujen ja Miesten Ykkösen (sekä mahdollisesti myös muiden pääsarjojen) seurojen palvelupäällikkönä ja määrittelet yhdessä myynti- ja markkinointijohtajan sekä pääsihteerin kanssa Miesten Ykkösen hallinto- ja tukimallin sekä johdat kaupallista kehitystyötä yhteistyössä seurojen kanssa.

Odotamme Sinulta vahvaa kehittämisosaamista sekä erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Sinulta löytyy jo todennettua osaamista ja ymmärrystä urheilun (erityisesti jalkapallon) seuratoiminnasta ja varainhankinnasta sekä urheilubrändien luomisesta ja arvon kasvattamisesta.

Aiempi kokemus urheilubrändien myynti- ja markkinointityöstä sekä verkostojen rakentamisesta ja toimintatavoista luovat hyvät lähtökohdat tehtävässä menestymiselle.

Kyseessä on kahden vuoden määräaikaisuus. Hakuaika päättyy 6.4.2021 klo 23:59.

Lue lisää ja hae >>

Hakuaikaa jatkettu 6.4.2021 asti. Teksti muokattu 30.3.