Palloliitto etsii viestintäkoordinaattoria

Etsimme viestinnän moniosaajaa ja oivaltavaa tekijää viestintäkoordinaattorin määräaikaiseen tehtävään vahvistamaan suomalaisen jalkapallon ja futsalin ääntä.

Palloliiton viestintäkoordinaattorina pääset kokemaan ja tekemään mielenkiintoisia projekteja intohimoisen ja osaavan viestintätiimin tukemana. Toimenkuvaasi kuuluu viestinnän konseptien kehittäminen ja monipuolinen sisällöntuotanto Palloliiton eri toiminnoista. Vastaat seuraviestinnän koulutuksista ja tuotat materiaalia seurojen viestinnän tueksi muun muassa valtakunnallisiin kampanjoihin. Tuet ja sparraat seurojen viestintää.

Tuotat itsenäisesti kohderyhmiä koskettavaa ja yhteiskunnallisesti kiinnostavaa sisältöä. Sinulta onnistuu visuaalisesti viihdyttävien videoiden suunnittelu, kuvaus ja leikkaus. Pystyt tuottamaan laadukasta tekstiä tiukassakin aikataulussa ja omaksut sometrendit ketterästi osaksi arkista tekemistä. Ymmärrät eri alustojen sekä kanavien vahvuuksia ja hyödynnät asiantuntemustasi arjessa.

Tavoitteen saavuttamisessa Sinua auttaa suomalaisen jalkapallon ja seurakentän tuntemus. Ratkaisukeskeinen asenne, innostuminen, uteliaisuus ja intohimo työhösi ovat Sinua leimaavia ominaisuuksia. Kestät painetta ja pystyt työskentelemään useamman projektin kanssa yhtä aikaa.

Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja riittävää työkokemusta. Adoben (Photoshop, Premiere, Illustrator, Acrobat, InDesign) ohjelmien hallinta on tarpeen. Erinomaisen suomen kielen lisäksi tehtävä edellyttää kykyä työskennellä englannin kielellä ja ruotsin kielen osaaminen on ehdoton etu. Työn luonteeseen kuuluu ilta- ja viikonlopputyöt sekä matkustusvalmius etenkin kotimaassa. Tehtävä on sijaintiriippumaton, mutta edellyttää paljon läsnäoloa Helsingissä.

Tukenasi on osaava ja oppimishaluinen tiimi. Työ tarjoaa mainioita mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen ja verkostojen luomiseen.

Tehtävä on määräaikainen 30.9.2022 asti. Jos mahdollisuus sytytti, lähetä hakemuksesi 26.9. klo 23:59 mennessä. Liitäthän hakemukseen CV:si ja palkkatoiveesi. Huomioithan, että hakemus sisältää yhden videokysymyksen.

LISÄTIEDOT JA HAKEMINEN >>