Palloliitto etsii projektityöntekijöitä

Haemme kahta kokoaikaista tai useampaa osa-aikaista määräaikaista projektityöntekijää Palloliiton kotisivuprojektin tehtäviin.

Palloliitto julkaisee toukokuussa uudet kotisivunsa. Työ on jo edennyt pelin avauksen kautta rakenteluvaiheeseen. Nyt etsimme noin  yhden kuukauden mittaiseen työsuhteeseen muutamaa maalintekijää, jotka vievät teknisen toteutuksen maaliin siirtämällä sisällön uusille sivuille.

Maaliskuussa nettisivujen tekninen toteutus on niin pitkällä, että sivujen rakentaminen ja sisällön syöttäminen on mahdollista. Tarvitsemme kahta kokoaikaista (37,5h/vko) tai useampaa osa-aikaista tuntityöntekijää toteuttamaan tämän tehtävän. Työsopimuksen tarkka kesto ja työaika sovitaan kunkin valittavan henkilön kanssa erikseen. Työstä maksetaan tuntipalkkaa.

Tehtävänäsi on luoda sivu kerrallaan Palloliitto.fi-nettisivut. Tämä tapahtuu sisällönhallintajärjestelmässä valitsemalla sivuille tarvittavat moduulit ja liittämällä niihin sisältö.

Tehtävä vaatii pitkäjänteisyyttä, tarkkaavaisuutta sekä itsenäistä työotetta. Teknisesti osaamiseksi riittää perustaidot tietokoneen käytöstä. Eli jos drag and drop – ja leikkaa ja liimaa -työskentelytavat ovat tuttuja, tekninen osaamisesi on tarvittavalla tasolla.

LUE LISÄÄ JA HAE >>