Palloliitto 100 vuotta 2007

Suomen Palloliitto täyttää sata vuotta 19.5.2007. Juhlallisuudet tulevat näkymään kuitenkin läpi koko vuoden. Voit seurata juhlallisuuksia muun muassa Palloliiton kotisivujen kautta tästä päivästä alkaen.
      Pääjuhla Helsingissä 19.5.

Kansallinen pääjuhla järjestetään 19.5. Helsingin Yliopiston juhlasalissa. Lisäksi kaikki 12 SPL:n piiriä järjestävät alueellisen 100-vuotisjuhlan ensi vuoden aikana. Kansainvälinen pääjuhla järjestetään Helsingissä Hotelli Kalastajatorpalla 18.9.

Suomalaisen jalkapallon juhlavuosi tulee näkymään juhlallisuuksien lisäksi myös kentillä ja niiden laidoilla. Alkuvuodesta ilmestyy myös Yrjö Lautelan ja Göran Wallenin toimittama juhlakirja, jonka lisäksi Postimerkkikeskus julkaisee maaliskuussa 100-vuotisjuhlamerkin.

Lue myös: "Uusimaa aloittaa juhlallisuudet 7.1." >>Lisää juhlavuoden tapahtumista >>