Palloliiton uusi podcast: Nyt puhuu valmentaja

Nyt puhuu valmentaja on Suomen Palloliiton podcast valmentamisesta ja valmentajuudesta. Sarjassa urheilun ammattilaiset keskustelevat valmentamisen eri ilmiöistä, kasvattavat ymmärrystä siitä, mitä kaikkea valmentaminen on ja millaisia näkökulmia siihen liittyy.

Ohjelman tavoitteena on herättää keskustelua ja nostattaa ajatuksia valmentamisen monimuotoisuudesta. Podcastia juontaa entinen maajoukkuejalkapalloilija, nykyisin FC Lahden valmennusryhmään kuuluva Petri Pasanen.

Podcastin ensimmäisessä jaksossa aiheena on junioripelaajien rekrytointi Suomessa. Junioripelaajien värvääminen on käsite, joka nostaa monilla karvat pystyyn. Miten junioripelaajia oikeasti värvätään ja onko kyseessä oikeasti huono asia? Vieraina Eerikkilän jalkapallopalveluiden päällikkö Erkki Valla ja pelaaja-agentti Teemu Turunen.

KUUNTELE JAKSO SPOTIFYSSA >>

Nyt puhuu valmentaja -podcastsarjan jaksoja julkaistaan viikottain.