Palloliiton, Niken ja Stadiumin yhteistyö laajenee

Suomen Palloliiton, Niken ja Stadiumin yhteistyö laajenee koskemaan myös erotuomaritoimintaa.

Uuden sopimuksen myötä Nikestä tulee myös erotuomareiden virallinen varustetoimittaja. Stadium taas on jatkossa myös Suomen Palloliiton virallinen erotuomarikauppa.

Niken erotuomarituotteet tulevat lähiviikkoina myyntiin niihin Stadiumin liikkeisiin, joissa on Team Sales –osasto, sekä Palloliiton omaan verkkokauppaan. Erotuomarikerhoilla on uuden yhteistyön myötä mahdollisuus kerätä itselleen Stadium-bonuksia. Stadium luo lisäksi erotuomareille oman Niken Team Sales-malliston.

- Jalkapallo on tärkeä ja keskeinen alue Stadiumin toiminnassa, ja tulemme jatkossakin panostamaan siihen. Yhteistyö Suomen Palloliiton kanssa on ollut ammattimaista ja tuonut uusia mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Team Sales -konseptimme on osoittanut sen, kuinka voimme toimia yksittäisen pelaajan tukena yhtä lailla kuin joukkueen sekä koko seuran tukena. Konsepti on toiminut erinomaisesti myös Suomen Palloliiton yhteistyökumppanina. Team Sales -toiminta yhdistyy vahvaan asiakaspalveluun.

- Koemme tärkeänä ja olemme ylpeitä siitä, että saamme vahvistaa yhteistyötä Suomen Palloliiton kanssa, johon luontaisena osana kuuluu toimia ammattimaisena ja virallisena erotuomareiden varustetoimittajana, toteaa Stadiumin maajohtaja Jaakko Soini.

- Erotuomareiden varusteiden toimittaminen on luonteva lisä yhteistyöhömme, joka on toiminut meidän kannaltamme erittäin hyvin. Olemme tyytyväisiä yhteistyön laajenemiseen ja uskomme, että tätä kautta pystymme tarjoamaan myös erotuomareille lisäarvoa, toteaa Palloliiton pääsihteeri Marco Casagrande.

Nike jatkaa myös Naisten Liigan ja Miesten Ykkösen virallisena pallotoimittajana.

Suomen Palloliiton, Niken ja Stadiumin välinen sopimus on voimassa vuoteen 2020.

• Palloliitto
    • Erotuomarit