Palloliiton kilpailutoiminta tauolle – aikuisten pääsarjoissa pelit jatkuvat

• Futsal

Palloliiton kilpailutoiminto on päättänyt koronaepidemian johdosta keskeyttää kilpailutoiminnan kaikissa sarjoissa paitsi naisten ja miesten Futsal-Liigoissa ja naisten ja miesten Futsal-Ykkösissä 20. joulukuuta asti.

Futsal-Liigoissa ja Futsal-Ykkösissä kilpailutoiminta jatkuu alueelliset yleisörajoitukset* ja Olympiakomitean ohjeet huomioiden. Harjoittelussa noudatetaan huolellisesti yleisiä terveysturvallisuusohjeita sekä sairaanhoitopiirien ja kuntien/kaupunkien antamia suosituksia ja ohjeita, jotka voivat vaihdella ja muuttua alueellisesti koronaepidemian eri vaiheiden mukaan.

Kilpailutoiminnan keskeytys koskee myös lasten ja nuorten sarjoja ja on voimassa 20.12.2020 asti. Mikäli nykyiset rajoitukset poistuvat aikaisemmin käynnistetään kilpailutoiminta mahdollisimman nopeasti rajoitusten poistamisen jälkeen.

Seuroja tiedotetaan uusista sarjaohjelmista ja muista mahdollisista keskeytyksen seurauksista 7.12.2020 alkavalla viikolla.

Alueellinen epidemiatilanne THL:n sivuilla >>

* Muokattu 1.12. klo 14.55: Lisätty Futsal-Liigoissa ja Futsal-Ykkösissä kilpailutoiminnan jatkuminen alueelliset yleisörajoitukset ja Olympiakomitean ohjeet huomioiden.

• futsal