Palloliiton hallitus kokoontuu vuoden 2021 ensimmäiseen kokoukseen

Hallitus käsittelee kokouksessaan jalkapallon kilpailuasioita, valmistelee Veikkausliigan ja Palloliiton välistä jatkosopimusta sekä saa katsauksen koronan vaikutuksista jalkapallo- ja futsaltoimintaan.

Palloliiton hallitus kokoontuu maanantaina 1. helmikuuta etäyhteyksien kautta. Kokous on hallitukselle kalenterivuoden 2021 ensimmäinen.

Hallitus käsittelee kokouksessaan jalkapallon kilpailuasioita, valmistelee Veikkausliigan ja Palloliiton välistä jatkosopimusta sekä saa katsauksen koronan vaikutuksista jalkapallo- ja futsaltoimintaan.

Hallituksen kokouksessa käsitellään lisäksi mm. Hat Trick -työryhmän esitystä stadionavustuksista UEFAlle (Tampere, Pietarsaari ja Pihlajanmäki).

Kokouksessa vahvistetaan myös Futsal-strategiaryhmän kokoonpano ja työn käynnistyminen.

Hallitus saa urheilutoiminnolta strategiakauden tilannekatsauksen, missä fokus on tulevaisuuden akatemiatoiminnassa ja tyttöjen urheilutoiminnan laadussa.

Hallituksen päätöksistä tiedotetaan kokouksen jälkeen.
    • Palloliitto