Palloliiton alaisten turnausten logot ovat uudistuneet

Seurojen yhteistyössä Suomen Palloliiton kanssa järjestämien nuorten SPL-turnausten ja aikuisten harrasteturnausten logot ovat nyt entistä yhtenäisemmät.

Logojen uudistuksella haluttiin yhtenäistää Palloliiton alaisten turnauksien visuaalista ilmettä. Palloliiton alaisten turnausten organisoinnista vastaa liitto ja käytännön turnausjärjestelyistä vastaa paikallinen seura tai seuran joukkueet.

- Seurojen Palloliiton päätehtävä on auttaa seuroja menestymään ja tuoda ratkaisuja niiden arkeen. Uusitut ja yhdenmukaiset turnauslogot ovat yksi markkinoinnin työkalu, joka auttaa seuroja turnausten järjestämisessä ja viestinnässä. Yhtenäinen ilme vahvistaa myös kokemusta suomalaisen jalkapalloyhteisön yhtenäisyydestä, Palloliiton viestintäpäällikkö Taru Nyholm kertoo.

Uudet logot:

Kai Pahlman SM-lopputurnaus