ONS hakee määräaikaista junioripäällikköä

• Alueuutiset

ONS on oululainen, vuonna 2006 perustettu nais- ja tyttöjalkapallon huippuseura. Seuran edustusjoukkue pelaa Naisten liigassa ja ikäkausijoukkueet pelaavat valtakunnan huipputasolla. Vuosittain toistakymmentä seuran junioripelaajaa edustaa Suomea eri ikäluokkien nuorisomaajoukkueissa. Kilpatoiminnan lisäksi ONS:n toimintaan kuuluu harrastejalkapallo sekä 2-5 -vuotiaille tarkoitettu Perhefutis. ONS on mukana Palloliiton laatujärjestelmässä ja ONS:lla on Olympiakomitean myöntämä Tähtiseura -status.

ONS on yksi Suomen johtavista tyttöjalkapalloseuroista ja haluamme kehittää organisaatioamme hakemalla seuraan junioripäällikköäkahden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Määräajan jälkeen keskustelemme jatkosta. Tarjoamme sinulle innostavan ja tavoitteellisen työympäristön yhdessä Suomen johtavista nais- ja tyttöjalkapallon erikoisseuroista. Vastuualueenasi ovat harrastepuolella Perhefutis ja Likkojenliiga sekä seuran joukkueista G6-E11 ikäluokat.

Etsimme vuorovaikutustaidoltaan positiivisesti ulospäin suuntautuvaa henkilöä, jolla on vahvaa pedagogista osaamista ja hyvä organisointikyky. Edellytämme, että palkattava henkilö noudattaa työssään ONS:n pelaajien yksilöllisen kehityksen huomioivaa valmennuslinjaa.

Tehtävääsi kuuluvat mm. seuran nuoriso- ja harrastetoiminnan kehittäminen seuran valmennuslinjan mukaisesti. Harrastajamäärän kasvattaminen sekä Perhefutiksen ja Likkojenliigan organisointi, suunnittelu ja kehittäminen. Yhteistyö nuorimpien ikäluokkien valmentajien sekä joukkueiden muiden toimihenkilöiden kanssa ja ikäluokkien valmentajien tukeminen valmennustoiminnassa.

Edellytämme hakijoilta kokemusta lasten ja/tai nuorten jalkapallon valmennuksesta sekä vähintään Suomen Palloliiton C-tason valmentajakoulutusta (toivomuksena Uefan B-lisenssi).

Jos kiinnostuit junioripäällikön toimesta ja tunnet olevasi oikea henkilö kehittämään ONS:n harraste- ja nuorimpien ikäluokkien toimintaa, lähetä hakemus, CV ja palkkatoive 15.5.2018 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. Lisätietoa antaa valmennuspäällikkö Jukka Dunder, 0400-451143, [email protected]

Tehtävään valitun tulee toimittaa ennen nimityksen vahvistamista lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote.

• Pohjois-Suomi