Ohjeita katsojille – Tervetuloa Helmareiden Irlanti-otteluun!

• Maajoukkueet

Naisten MM-karsintaottelu Suomi – Irlanti pelataan Olympiastadionilla tiistaina 26.10. klo 18.15. Hanki lippusi otteluun täältä >>

Katsojia pyydetään saapumaan ajoissa paikalle jonojen välttämiseksi. Portit aukeavat 1 tunti ennen ottelun alku, eli kello 17.15. Paikalla kannattaa olla viimeistään 45 minuuttia ennen ottelun alkua.

Stadionin sisäänkäynneillä on käytössä lippujen skannaus (elektroninen tarkistus) sisääntulon sujuvuuden helpottamiseksi. Jos sinulla on mobiililippu, muistathan ladata lipun valmiiksi puhelimeesi ennen stadionille saapumista lipuntarkastuksen nopeuttamiseksi. Porteilla tehdään turvatarkastuksia ja kaikki laukut tarkistetaan.

Katsomokartta

Avaa tästä kartta suurempana >>

TERVEYSTURVALLISUUS / COVID-19 PANDEMIA

• Huomioithan, että stadionilla on maskisuositus.
  • Osallistuthan ottelutapahtumaan vain täysin terveenä, joten ethän saavu paikalle, mikäli sinulla on lieviäkään sairastumiseen viittaavia oireita.
  • Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta. Tapahtumassa on tarjolla käsihuuhdetta.  Käsien peseminen saippualla ja vedellä on mahdollista kaikissa wc-tiloissa.
  • Yskithän/aivastathan tarvittaessa kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaasi.
  • Jos sairastut tai tiedät olleesi kontaktissa sairastuneen kanssa ja haluat hyvitystä lipusta, ota yhteys Lippu.fi:n asiakaspalveluun.

MITÄ KATSOMOON EI SAA TUODA?

Mm. kaikki reput yms. tarkistetaan, joten suosittelemme mahdollisuuksien mukaan kantamusten jättämistä kotiin tarkastusten nopeuttamiseksi. Älä tuo mukanasi pulloja, alkoholia, teräaseita tai muita vaarallisia esineitä. HUOM! vain maksimissaan A4 kokoiset laukut ovat sallittuja. Katsomoon ei voi myöskään tuoda ammattikäyttöön tarkoitettuja kameroita. Vain alle 200 mm objektiivit ovat sallittuja. Yleisön viihtyvyyden takaamiseksi katsomoon ei valitettavasti voi tuoda sateenvarjoja. Sateen sattuessa kannattaa siis varautua sadevarustein.

TIETOA PALVELUISTA STADIONILLA

Ravintolamyyntipisteet

Fanituotemyynti
Stadionin sisäpuolella on kaksi myyntipistettä. Sijainnit ovat E-katsomon palvelualue sekä A-katsomon palvelualue.

WC-tilat
WC-tiloja löytyy stadionilta jokaisen katsomon lähettyviltä.
Huom! D-katsomon takana, yksi kerros palvelualueen alapuolella (kerros -1) sijaitsee uudet laajat WC-tilat.

Pysäköinti
Aimo Park tarjoaa otteluun tulijoille ilmaisen pysäköinnin Finlandia-talon pysäköintihallissa. https://www.aimopark.fi/fi-fi/cities/helsinki/finlandia/
Pysäköintitilaa on rajallinen määrä. Edun hyödyntäminen on helppoa.

Näin saat pysäköintiedun:
1. Lataa sovelluskaupasta Taskuparkki-sovellus.
2. Luo sovelluksessa itsellesi käyttäjätunnus.
3. Lisää maksukortti ja ajoneuvosi rekisteritunnus, ja ota käyttöön automaattinen kameratunnistus.
4. Aja Aimo Park Finlandia -halliin, Karamzininranta 2, ottelupäivänä klo 17 jälkeen. Autosi tunnistetaan rekisteritunnuksen perusteella.
5. Ilmainen pysäköinti on voimassa klo 23 saakka. Mahdollinen pysäköintiaika klo 17–23 ulkopuolella veloitetaan maksukortilta hinnaston mukaisesti.

Mäntymäen kentällä on rajallinen määrä parkkipaikkoja linja-autoille.

Noudettavat liput
Lippujen noutopiste sijaitsee Suomen Palloliiton toimiston vastaanotossa. Käyntiosoite on Urheilukatu 5. (Olympiastadionin vieressä olevan Bolt Arenan eteläpääty).

Lippuja voi noutaa ottelupäivänä klo 17.15-19.00.

Huom! Noutopisteellä tai porteilla ei myydä pääsylippuja.

Ensiapu
Jos ensiavulle tarvetta yhteys lähimpään järjestyksenvalvojaan tai suoraan ensiapuhenkilöön, jos lähettyvillä.

Tupakointi
Olympiastadion on savuton paikka ja näin ollen tupakointi stadionilla on kielletty niin katsomossa kuin katsomoiden taustatiloissa.

Käsiohjelmat
Käsiohjelmia jaetaan stadionin sisällä, palvelupisteillä.

Ohjeet sähköisen käsiohjelman lataamiseksi lähetetään lipunostaneille sähköpostilla ennen ottelua.

Löytötavarat ja muu omaisuus
Löytötavarat toimitetaan turvahenkilöstölle, joka toimittaa ne Palloliiton toimistolle (Urheilukatu 5), josta ne toimitetaan 1-2 viikon kuluessa löytötavaratoimistoon. Arvo-omaisuudelle pyritään löytämään omistaja ottelun aikana tai mahdollisimman pian sen jälkeen.

• Helmarit