Neea Hassinen jatkaa TiPS:ssa myös kaudella 2020

• Jalkapallosarjat

Neea Hassinen on tehnyt TiPS:n kanssa jatkosopimuksen kaudesta 2020.

Viikonloppuna Naisten Liigan kautensa nelossijaan päättänyt Tikkurilan Palloseura pitää nyt pientä hengähdystaukoa, minkä jälkeen aloitetaan määrätietoinen valmistautuminen liigakauteen 2020. Joukkueen seuraavat viralliset pelit tulevat olemaan tammi-helmikuussa pelattava Naisten Suomen Cupin lohkovaihe. Cupin lohkovaiheen otteluista tiedotetaan heti ohjelman varmistuttua.

TiPS kokoaa ensi kaudelle vielä nykyistäkin kilpailukykyisempää joukkuetta. Aiemmin on jo tiedotettu 12 tämänvuotisen joukkueen pelaajan jatkosopimuksista. Nyt hyökkääjä Neea Hassisen kanssa on sovittu jatkosta kaudelle 2020.

– Neea on motivaatiota täynnä oleva pelaaja, joka janoaa tulla paremmaksi pelaajaksi. Juuri tämän takia hän on täydellinen ympäristöömme Tikkurilassa, toteaa TiPS naisten edustusjoukkueen päävalmentajan tehtävät kaudelle 2020 vastaan ottava Pauliina Miettinen seura sivuilla.

Hyökkäävässä roolissa pelaava Hassinen liittyi joukkueen mukaan jo syyskaudelle 2019. Hän saikin jo päättyneellä kaudella ensimmäiset peliminuuttinsa korkeimmalla sarjatasolla, kun hän tuli neljässä pelissä vaihdosta kentälle tuomaan lisävirtaa loppuminuuteiksi.

– On ollut mukava pelata ja treenata näin taitavan ja hyvän jengin kanssa. Odotan tulevalta kaudelta kovia treenejä ja kehittymistä sekä henkilökohtaisesti että joukkueena, toteaa Hassinen sopimusta allekirjoittaessaan.

Tikkurilan Palloseuralla on nyt koossa 13 pelaajasopimusta kaudelle 2020.

TiPS sopimuspelaajat:
Neea Hassinen