Nanne Ruuskanen KuPS:n keskikentälle

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseuran naisten edustusjoukkue on vahvistanut keskikenttäänsä uudella pelaajalla. Nanne Ruuskanen liittyy uuden KuPS-joukkueen riveihin uusimpana sopimuspelaajana.

Ruuskanen on KMF-junioreiden kasvatti ja hän on pelannut muutaman liigapelin Pallokissojen riveissä 2018. Hän pelasi viime vuonna myös B-tyttöjen sarjassa ja KuFussa naisten ykkösessä. Nyt pelaajaura jatkuu uuden KuPS-joukkueen riveissä.

Uutta KuPS-joukkuetta on rakennettu talven aikana rivakalla tahdilla ja koossa on nyt jo parinkymmenen sopimuspelaajan pelaajarinki, joka lähtee tulevaan pelikauteen korkein odotuksin.

- Uusi KuPS-joukkue on tosi motivoitunut ja hyvä jengi. Harjoitteluympäristö on haastava ja kehittävä. On kiva treenata kovaa. Toiveina olisi, että pääsi itse kehittymään ja peliaikaa tulisi ja että joukkue nousisi liigaan. Henki pukukopissa on tosi hyvä. Treeneissä jokainen tekee kovaa sen minkä pystyy. Uskon, että meille tulee hyvä sarjakausi ja että olemme ykkösen kärjessä” Nanne toteaa.

Päävalmentaja Ollipekka Ojala kiittelee uusimman sopimuspelaajan periksiantamatonta taisteluasennetta.

- Nanne on hyvä kahden suunnan pelaaja. Hän on ollut alusta asti mukana ja pelaa B-SM-karsintaa. Nanne on kehittynyt tosi paljon kahdessa vuodessa ja taistelee tosissaan avauksen pelipaikasta. Hän on hyvä kahden suunnan keskikenttäpelaaja, päävalmentaja toteaa.