Naisten Suomen Cupin toinen ja kolmas kierros arvottu

• Jalkapallosarjat

Naisten Suomen Cupin superkierros on pelattu kahta ottelua lukuun ottamatta ja cupin toinen kierros sekä kolmas kierros arvottiin maanantaina 6.8. Palloliiton toimistolla.

Superkierroksen 16 ottelusta 10 oli sellaisia, joissa toinen osapuoli oli Naisten Liigan joukkue. Näiden 10 ottelun voittajat etenivät suoraan cupin lohkovaiheeseen ja hävinneet 10 joukkuetta jatkavat cupin toisella kierroksella yhdessä superkierroksen kuuden muun ottelun voittajan kanssa.

Cupin toisen kierroksen arvonnassa 16 joukkuetta sijoitettiin kahteen maantieteellisen arvontakoriin. IFK Mariehamn ilmoitti ennen arvonnan suorittamista luopuvansa cupista ja näin arvontakorista B yksi joukkue arvottiin suoraan kolmannelle kierrokselle. Kolmannen kierroksen arvonta oli valtakunnallinen. Molemmilla kierroksilla myös kotietu arvottiin, koska joukkueita oli arvonnassa mukana 16 tai vähemmän.

Naisten Suomen Cupin 2. kierros:
PK-35 – Gnistan
FCFJ – HPS/2
FC Espoo – PK-09 / TPS/2
I-HK – Pato
JyPK TB – FC Wimma
FC Hertta – GBK
Esse IF / Virkiä – VIFK
JyPK/2 suoraan 3. kierrokselle

Naisten Suomen Cupin 3. kierros:
FCFJ / HPS/2 – JyPK/2
FC Hertta / GBK - PK-35 / Gnistan
JyPK TB / FC Wimma - I-HK / Pato
FC Espoo / PK-09 / TPS/2 - Esse IF / Virkiä / VIFK

Cupin 2. kierroksen runkopelipäivä on lauantai 25.8. ja cupin 3. kierroksen runkopelipäivä lauantai 1.9. Cupin 4. kierros arvotaan maanantaina 3.9.