Naisten Suomen Cupin alkulohkovaiheen ottelut tulee pelata 27.2. mennessä

• Jalkapallosarjat

Koronaviruspandemia on vaikeuttanut Naisten Suomen Cupin alkulohkovaiheen pelaamista suunnitellun aikataulun puitteissa. Alkuperäisen aikataulun mukaan lohkovaiheen tuli olla pelattuna 13.2. mennessä.

Palloliitto on seuroilta saamansa palautteen perusteella linjannut, että alkulohkovaiheen pelit tulee olla pelattuna sunnuntaihin 27.2. mennessä.

Puolivälierien ja välieräotteluiden arvonta suoritetaan maanantaina 28.2. kello 13. Arvonta on katsottavissa suorana lähetyksenä, joka toteutetaan yhteistyössä Veikkauksen kanssa.

Puolivälierien runkopäivät ovat 5.–6.3., ja puolivälierät tulee olla pelattuna sunnuntaihin 13.3. mennessä. Välierät pelataan 19.–20.3.

Suomen Cup huipentuu Olympiastadionilla pelattavaan finaaliin lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna.

Naisten Suomen Cup Palloliiton tulospalvelussa >>

• naisten suomen cup