Naisten Liiga ry:lle uusi puheenjohtaja

• Jalkapallosarjat

Naisten Liiga ry (virallisesti Naisten jalkapalloliiga ry) puheenjohtaja vaihtui. Aiemmin varapuheenjohtajana toiminut Vesa Kauppila on nyt vuoden vanhan yhdistyksen uusi puheenjohtaja.

Naisten Liiga ry nostaa Naisten Liigan näkyvyyttä

Kauppila on Pallokissojen (Kuopio) perustajajäsen ja vaikuttanut eri tehtävissä nais-ja tyttöjalkapalloilussa yli 10 vuoden ajan. Kauppila on saanut vapaaehtoistyöstään tunnuksena mm. Palloliiton Kaijan Kannun ja Itä-Suomen piirin Velin Pytyn. Siviilityössään hän työskentelee liiketoimintajohtajana IT-alalla.

Naisten Liiga ry ensimmäinen vuosi on mennyt toimintaa käynnistellessä mutta on omilla toimillaan ollut vaikuttamassa mm. YLE:n Naisten Liigan tv-lähetyksiin ja sosiaalisen median viestintään. Yhdistyksen tarkoitus on mm. nostaa naisjalkapalloilun näkyvyyttä ja arvostusta yleisesti ja varsinkin Naisten Liigan osalta sekä kehittää Naisten Liigan kiinnostavuutta yhdessä Suomen Palloliiton kanssa. Naisten Liiga ry kuuluu jäsenenä kaikki kymmenen Naisten Liigaa pelaavaa joukkuetta.