Naisten futsalmaajoukkueturnaus Ukrainassa käyntiin

• Futsal
  • Maajoukkueet

Naisten futsalmaajoukkue matkasi viikonlopuksi Ukrainaan, jossa käynnistyy sunnuntaina kuuden maan Freedom Cup -turnaus.

Osallistujamaat on jaettu kahteen kolmen maan lohkoon ja lohkovaiheen jälkeen pelataan vielä sijoitusottelut. Suomen lisäksi A-lohkossa pelaavat Unkari ja emäntäjoukkue Ukraina. B-lohkon joukkueet ovat Tshekki, Italia ja Slovakia.

Turnaus Lvivissä alkaa jo sunnuntaina, mutta Suomi pelaa ensimmäisen ottelunsa vasta maanantaina iltapäivällä.

Päävalmentaja Jaakko Laitisen mietteitä Ukrainasta turnauksen kynnyksellä pääset katsomaan artikkelikuvaa klikkaamalla. Huuhkaja-TV:stä löytyy lisäksi Maiju Hirvosen haastattelu paikan päältä >>

Otteluohjelma

Su 12.1.
16:45 Italia - Slovakia
19:15 Ukraina - Unkari

Ma 13.1.
12:15 Slovakia - Tsekki
14:45 Suomi - Unkari

Ti 14.1.
14:45 Ukraina - Suomi
19:15 Tsekki - Italia

Ke 15.1.
11:45 Ottelu 5.sijasta (A3 - B3)
14:15.Pronssiottelu(A2 - B2)
16:45 Finaali (A1 - B1)

Ennakkotietojen mukaan kaikki turnauksen ottelut ovat nähtävillä suorina lähetyksinä Ukrainan futsal-liiton YouTube-kanavalta >>

Palloliitto ei vastaa ulkoisen striimin toimivuudesta tai näkymisestä Suomessa.

• naisten futsalmaajoukkue