Naisten Futsal-Liiga: Ylöjärven Ilves yllätti Tampereen Ilveksen

• Futsal

Naisten Futsal-Liigassa nähtiin sunnuntaina yllätystulos, kun Ylöjärven Ilves kaatoi Tampereen Ilveksen maalein 3-1 (3-0). Päivän toisessa pelissä KaDy kaatoi RaiFun maalein 5-2 (4-1).

Naisten Futsal-Liigan otteluohjelma
Maalikoosteet Futsal-Liigaseurat ry:n sivulla

Su 05.12.2021:
Ylöjärven Ilves - Ilves FS 3-1 (3-0)
KaDy - RaiFu 5-2 (4-1)

YLÖJÄRVEN ILVEKsellä loistava viikonloppu

Lauantaina FC Nokian peräti lukemin 9-0 kaatanut YIlves oli huippuiskussa myös sunnuntaina. Joukkue kaatoi kotikentällä Tampereen Ilveksen, ja voiton myötä joukkue nousi sarjataulukossa kuudenneksi.

YIlves iski muuten tasaisella avausjaksolla kolme hienoa maalia. Senni Viren, Heidi Linjamaa, sekä tärkeään paikkaan ajassa 19:51 osunut Emmi Rauhala veivät kotijoukkueen jo 3-0 -johtoon. Vierailija Ilves FS onnistui toisen jakson kirissään vain kerran Sanna Raution toimesta, ja näin pisteet jäivät Ylöjärvelle.

Jyväskylässä KaDy ei antanut RaiFun yllättää itseään. Joukkue iski 12 peliminuuttiin tilanteeksi 4-0, ja tästä tyrmäysiskusta raisiolaiset eivät enää toipuneet. Kotijoukkueesta maalinteossa onnistuivat Alina Nieminen kahdesti sekä Saana Vestola, Vilma Terävä ja Kirsi Airikainen kertaalleen. RaiFun maalintekijät pelissä olivat Sanja Ketola sekä Mirena Pihl. Näin päätöslukemiksi muodostui 5-2 (4-1) ja KaDy nousi tasaisessa sarjataulukossa nyt seitsemänneksi.

Naisten Futsal-Liiga jatkuu taas ensi viikonloppuna kuuden pelin voimin.

• futsal