Naisten Futsal-Liiga: FC Sport J:lle maukas kotivoitto

• Futsal

Naisten Futsal-Liigassa pelattiin sunnuntaina yksi ottelu. FC Sport J kaatoi FC Halikon Vaasassa toisen jakson kirinsä ansiosta lukemin 4-2 (0-1).

Naisten Futsal-Liigan otteluohjelma
Maalikoosteet Futsal-Liigaseurat ry:n sivulla

Su 14.11.2021:
FC Sport J-FC Halikko 4-2 (0-1)

Ottelun sujui vierasjoukkue Halikon käsikirjoituksen mukaisesti aina toisen jakson alkuminuuteille asti. Katariina Marttila iski avausjakson ainoan maalin, ja ajassa 21:58 Halikko siirtyi jo 0-2 -johtoon pallon ohjautuessa kotijoukkueen verkkoon omasta pelaajasta.

FC Sport J oli kuitenkin päättänyt myydä nahkansa kalliilla, ja Vilma Rosenström laukoikin tarkasti kavennusmaalin ajassa 23:31. Tasoitusta tuuletettiin ajassa 30:40, kun kotijoukkueen Erica Niemi oli unohtunut yksin maalin eteen ohjaamaan pallon tolppien väliin. Viisi minuuttia ennen päätössummeria vaasalaisten upea syöttösommitelma vapautti Anni Rintasen maalintekoon: 3-2. Loppulukemat 4-2 iski Rosenström päivän toisellaan tyhjään Halikko-maaliin.

- Kurinalainen puolustuksen ja matalan prässin kautta pelaaminen, sekä nopeat vastaiskut tuottivat tänään tulosta. Oli tasainen, hyvä peli kaikilta pelaajilta, Sportin päävalmentaja Annika Leminen kiitteli.

Naisten Futsal-Liiga jatku maanantaina Pirkanmaan paikallispelillä, kun FC Nokia ja PJK kohtaavat Nokialla.

• futsal