Naisten EM-lopputurnauksen suomalaisille suunnattu lipunmyynti käynnistyy ensi viikolla

• Maajoukkueet

Helmarit liitää ensi kesänä Englannissa EM-lopputurnauksessa. Suomen kannattajat pystyvät hankkimaan lippunsa Helmareiden otteluihin ensi viikosta alkaen.

Englannissa yhdeksässä eri kaupungissa 6.7. – 31.7.2022 järjestettävässä turnauksessa pelataan yhteensä 31 ottelua 16 joukkueen kesken.

Osallistujamaiden kannattajille on varattu otteluihin oma lippukiintiönsä, joka riippuu ottelun pelipaikasta ja ajankohdasta. Kaikki lohkovaiheen ottelunsa Milton Keynesissä pelaavan Suomen kiintiö ottelua kohden on 2000 lippua.

Perjantaina 29.10. avataan sidosryhmille, kuten Suomen Maajoukkueen Kannattajat ry:lle, suunnattu lipunmyynti. Maajoukkuekirjeen tilaajilla on mahdollisuus ostaa lippuja Suomen otteluihin keskiviikosta 3.11. alkaen. Yleinen suomalaisille suunnattu lipunmyynti käynnistyy perjantaina 5.11. Suomalaisille suunnattu lipunmyynti kestää torstaihin 11.11. asti. Tiedotamme lipunmyynnistä kaikissa Palloliiton ja Helmareiden kanavissa.

Näin suomalaisille suunnattu lipunmyynti etenee:

• 29.10 Sidosryhmille suunnattu lipunmyynti käynnistyy
  • 3.11. Maajoukkuekirjeen tilaajille suunnattu lipunmyynti käynnistyy
  • 5.11. Yleinen suomalaisille suunnattu lipunmyynti käynnistyy
  • 11.11. Suomalaisille suunnattu lipunmyynti päättyy

Mikäli suomalaisille suunnatun lipunmyynnin liput loppuvat kesken tai et muista/ehdi ostaa lippuja 11.11. mennessä, voit hakea lippuja UEFA:n arvonnan kautta 16.11. asti. Mikäli haluat ostaa lippuja myös muihin kuin Suomen otteluihin, tulee sinun hakea lippuja UEFA:n lippuarvonnan kautta. Lue lisää UEFA:n lippuarvonnasta >>

Lippuarvonnasta mahdollisesti ylijääneet liput tulevat yleiseen myyntiin helmikuussa.

Suomen Palloliiton matkapalvelukumppani Elämysmatkat rakentaa parhaillaan matkapaketteja Helmareiden EM-lopputurnaukseen. Matkapakettien myynti alkaa perjantaina 5.11. osoitteessa www.elamyssport.com.

Helmareiden otteluohjelma EM-kisojen lohkovaiheessa:

8.7.2022 klo 19:00 Espanja - Suomi, Milton Keynes
12.7.2022 klo 19:00 Tanska - Suomi, Milton Keynes