Näin ilmoittaudut e-jalkapallon Suomen Cupiin

• Jalkapallosarjat
  • Jalkapalloharrastus
  • Seuratoiminta

Seura voi ilmoittaa useamman joukkueen turnaukseen 21.1. asti.

Palloliiton järjestämä e-jalkapallon Suomen Cupin ilmoittautuminen on auki 21.1. asti. Turnauksessa joukkueet mittelevät Suomen virtuaaliviheriön herruudesta PlayStation 4 -konsolilla ja pelinä toimii EA Sports FIFA 21.

E-jalkapallon Suomen Cupiin voi osallistua joukkue, joka muodostuu vähintään kahdesta pelaajasta. Pelaajien tulee olla 13 vuotta täyttäneitä. Osallistuminen on maksutonta ja tehty seuroille/joukkueille helpoksi.

Tarkemmin turnauksesta ja e-jalkapallosta on koottu infoa osoitteeseen: www.palloliitto.fi/e-jalkapallo

Alla pikaohjeet kuinka seuran tai joukkueen Taso-käyttäjät voivat ilmoittaa joukkueen mukaan turnaukseen:

Kirjaudu Tasoon > valitse Kilpailut > Ilmoittaudu "E-jalkapallo 2021" ja valitse "E-jalkapallon Suomen Cup"
Ilmoittautuminen on havainnollistettu ylläolevassa videossa.

• eUrheilu