MYPA:n Karjalainen harmitteli aikaista takaiskumaalia

• Jalkapallosarjat

MYPA koki lauantaina 0-2-vierastappion FF Jarolle Pietarsaaressa.

Kotijoukkue rokotti MYPA:aa jo seitsemännellä minuutilla. Aikainen takaiskumaali harmitti päävalmentaja Jukka Karjalaista.

- Tosi harmi, että päästettiin taas aikainen maali. Meillä oli hyvä ote heti siihen alkuun ja saatiin pari-kolme kulmapotkua, ja yhtäkkiä omissa soi oman kulman jälkeen. Se aina vähän vaikeuttaa, kun joutuu heti takaa-ajoon.

- Mutta mielestäni olimme ihan hyvin mukana pelissä aina sinne 2-0-maaliin asti. Loimme tarpeeksi paikkoja ja tarpeeksi laadukkaita paikkoja. Olisimme voineet tehdä. Pallo kävi ihan viivalla ja yhden kerran ylärimassa. Yhtä paljon oli paikkoja molemmilla, Karjalainen analysoi ottelua seuran sivuilla.

Jaron toisella jaksolla tullut toinen maali oli viimeinen naula pelin ratkaisuksi, eikä MYPA saanut kirivaihdetta päälle.

Jaro oli tappavan hyvä tällä kaudella MYPA:aa vastaan. Jaro voitti kaikki kolme kohtaamista yhteismaalein 10-0. Karjalaisen mielestä luvut eivät tässä tapauksessa valehtele.

- Kyllä Jaro oli meille tosi vaikea vastustaja tänä vuonna. Paljon yksilötaitoa ja joukkue pelaa hyvin aktiivista ja vauhdikasta jalkapalloa.

• MYPA