MuSa sai revanssin MYPA:sta

• Jalkapallosarjat

MuSa palasi lauantaina takaisin voittojen tielle viime lauantaisen FC Haka-tappion jälkeen, kun se nappasi revanssin MYPA:sta lukemin 4-0.

Taiki Kagayama vastasi kahdesta maalista ja Antti-Pekka Pihlainen sekä Samuli Virtanen tekivät maalit mieheen. Tomi Mikkelsson maalilla pelasi nollapelin.

MuSan päävalmentaja Ville Ulasen mukaan kaikki joukkueet tiedostavat MuSan erikoistilanteiden pelaamisen vaarallisuuden.

- Kaikki vastustajatkin sen tietävät, että me ollaan vaarallisia erikoistilanteissa. Ne ovat aina sellainen oma pelinsä pelin sisällä, jossa pitää pystyä voittamaan kaksinkamppailu.

Ulanen kehui myös Takanorin ensimmäisen pelin otteita ja oli tyytyväinen, että joukkue kuunteli ohjeita 4-0-johtoasemassakin:

- Takan pallon suojaamisen avulla saadaan uusi ulottuvuus hyökkäämiseen. Välillä meiltä on se ominaisuus puuttunut, kun on täytynyt pystyä pitämään palloa. En ollut tyytyväinen puolustamiseemme ensimmäisellä jaksolla, mutta oli hienoa, että pelaajat kuuntelivat ohjeita johtoasemassakin ja se parani toisella jaksolla.

Ykkösen puolivälin krouvi on nyt ylitetty ja 13 peliä vielä edessä. MuSa on upeasti sarjassa jaetulla kolmannella sijalla FF Jaron kanssa.

• MuSa