Mistä lisää resursseja seuraan? – Seurawebinaari torstaina 4.11.

• Seuratoiminta

Seurakehittäjä Petri Selkeen vetämässä webinaarissa kuullaan ajatuksia resurssien lisäämisestä sekä niiden järkevästä kohdentamisesta.

Torstaina 4.11. klo 15:00-16:00 järjestettävään seurajohtajille suunnattuun webinaariin pääset ilmoittautumaan täältä >>

Selkee on järjestänyt seuroille Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpajoja, joiden tavoitteena on ollut löytyy toimivia tapoja toteuttaa menestyvää toimintaa uusille kohderyhmille.

- Verkkotyöpajojen yhteydessä seurojen kanssa käydyissä keskusteluissa nousee toistuvasti esiin yksi teema - resurssit. Resurssien kanssa painiminen yhdistää varmasti kaikkia suomalaisia seuroja. Tässä webinaarissa käymme läpi ajatuksia siitä, kuinka löytää lisää euroja seuratoimintaan ja kuinka niitä voisi käyttää, Selkee avaa.

Seuraavat Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpajat käynnistyvät marraskuussa ja helmikuussa. Voit ilmoittautua mukaan alta:

Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpaja 2.0 (alkaa 18.11.2021)
Ketterän Kehittämisen Verkkotyöpaja 3.0 (alkaa 10.2.2022)

Myös Palloliiton Strategiapodcastin uusissa jaksoissa käsitellään Ketterää kehittämistä. Ääneen pääsevät työpajoihin osallistuneet Heli Paakki (Piikkiön Palloseura) ja Johanna Tiinus (GrIFK).