Miesten Ykkösen Kauden maali -äänestys 2020 I Arvonnan säännöt

• Jalkapallosarjat

1. JÄRJESTÄJÄ
    Suomen Palloliitto (jäljempänä ”Palloliitto” tai ”Järjestäjä”), y-tunnus 0202244-9

2. OSALLISTUMISOIKEUS
    Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 15 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. ARVONTA-AIKA
    Arvonta alkaa 16.11. ja päättyy 25.11.

4. OSALLISTUMINEN
    Arvontaan voi osallistua kilpailuaikana Miesten Ykkösen kanavilla:
    a) kommentoimalla arvontaan liittyvään Facebook -julkaisuun
    b) kommentoimalla arvontaan liittyvään Twitter-julkaisuun
    c) kommentoimalla arvontaan liittyvään Instagram-julkaisuun
    d) Palloliiton YouTube-kanavalla kommentoimalla kilpailua koskevaan videoon
    Arvonta on käynnissä samanaikaisesti useammassa kuin yhdessä kanavassa.

5. PALKINNON ARVONTA
    Palkinto arvotaan 26.11.

6. PALKINNOT
    Kahdelle eri henkilölle arvotaan 50 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan. Kahdelle eri henkilölle arvotaan heidän valitsemansa Ykkösen joukkueen kausikortti kaudelle 2021.

7. VOITTAJAT JA PALKINNOSTA ILMOITTAMINEN
    Kaikki arvontaehdoissa kohdassa 4 mainitut osallistumistavat huomioidaan voittajaa valitessa. Arvonnan suorittaa tuomaristo.
    Voittajalle ilmoitetaan voitosta vastaamalla julkaisuun.

8. PALKINNON LUNASTAMINEN
    Voittajan tulee lunastaa palkinto 48h sisällä arvonnasta/voittajan julkistamisesta. Palkinnon voi lunastaa vastaamalla viestiin/olemalla yhteydessä järjestäjään sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Palkinto toimitetaan postitse.

9. JÄRJESTÄJÄN VASTUU
    Palloliitto vastaa palkintoihin liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta.
    Arvontaan osallistuvat vapauttavat Palloliiton sekä kilpailun mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Järjestäjän vastuu osallistujia kohtaan ei voi missään tilanteessa ylittää näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa. Palloliitto ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä arvontaan osallistumisessa tai palkinnon vastaanottamisessa.

10. MUUT EHDOT
    Osallistumalla arvontaan osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä ja Palloliiton niiden nojalla tekemiä päätöksiä sekä sitoutuu vapauttamaan Palloliiton ja muut arvontaan liittyvät kolmannet osapuolet vahingosta yllä selostetun mukaisesti.
    Arvontaan osallistuessaan osallistuja luovuttaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista kilpailuun liittyvää kuva- ja videomateriaaliaan kilpailun yhteydessä, sekä Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.
    Palloliitto käsittelee arvonnan kautta mahdollisesti kerättäviä henkilötietoja tietosuojaselosteensa mukaisesti.
    Osallistuja antaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista osallistujan omien arvontajulkaisuiden tekstiä ja kuvia kilpailun yhteydessä, sekä jatkossa Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.
    Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin, Instagramin, Twitterin ja YouTuben käyttöehtoja ja sääntöjä.
    Jos osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai muusta sääntöjen vastaisesta toiminnasta, Palloliitolla on oikeus hylätä osallistuminen ja/tai evätä osallistujan oikeus osallistua arvontaan.
    Palloliitto pidättää oikeuden tehdä muutoksia arvontaan ja sen sääntöihin.
    Arvonta ei ole Facebookin, Instagramin, Twitterin tai YouTuben sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin, Instagramin, Twitterin ja YouTuben kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.