Miesten Suomen Cupin lohkovaihe käynnistyy viikonloppuna

• Jalkapallosarjat

Miesten Suomen Cupin lohkovaiheen ottelut pyörähtävät käyntiin tulevana viikonloppuna. Ohjelmassa on peräti yhdeksän ottelua.

Suomen Cupissa on mukana viisi lohkoa, joista Lohkojen voittajat etenevät suoraan puolivälieriin. Jokaisesta lohkosta 2. sijoittuneet ja paras 3. sijoittunut joukkue (6 joukkuetta) etenevät puolivälieräkarsintaan. Paremmuus määritellään lohkossa saatujen suhteellisten pisteiden, maalieron, tehtyjen maalien perusteella.

Sanoman Ruutu -palvelu näyttää suorina lähetyksinä valtaosan lohkovaiheen otteluista ja kaikki cupin ottelut puolivälieräkarsinnasta eteenpäin. Palloliiton ja Sanoma Media Finlandin sopimuksen mukaan kaikki Suomen Cupin ottelut lohkovaiheesta alkaen näkyvät suorina lähetyksinä ensi vuodesta alkaen, mutta jo tällä kaudella päästään hyvin lähelle tätä. Alustavan ohjelman mukaan lohkovaiheen 75 ottelusta jo tällä kaudella nähdään suorana lähetyksenä valtaosa – lohkovaiheen avausviikonlopun 19. – 21.1. kaikki yhdeksän ottelua nähdään suorina selostettuina lähetyksinä. Otteluita pääset näkemään tilaamalla Ruutu +:n täältä >>

Miesten Suomen Cupin lohkovaiheen ensimmäiset ottelut:

Perjantai 19.1.
19.00 KuPS-MuSa (Lohko A)
19.00 KPV-TPV (Lohko B)
19.00 HIFK-Gnistan (Lohko D)
19.00 FC Inter-EIF (Lohko E)

Lauantai 20.1.
14.00 HJK-PEPO (Lohko D)
14.00 TPS-Klubi 04 (Lohko E)
15.00 PS Kemi-AC Kajaani (Lohko A)

Sunnuntai 21.1.