Miesten Futsal-Liiga: Mad Max, Tuominen ja Ojanperä jatkosopimuksiin

• Futsal

Valkeakoskelainen Futsal Mad Max on solminut jatkosopimukset päävalmentaja Tomi Tuomisen ja maalivahtivalmentaja Juha Ojanperän kanssa.

Miesten Futsal-Liigassa mainioita otteita esittänyt Mad Max on julkistanut joulun alla kaksi korkean profiilin jatkosopimusta. Sopimukset koskevat valmennusosastoa, jossa ensi kilpakaudella jatkavat päävalmentaja Tomi Tuominen ja maalivahtivalmentaja Juha Ojanperä. Sopimukset kattavat kauden 202122, ja niissä on optio kaudesta 202223.

On todella hienoa saada olla osa tätä koiraperhettä ja yrittää auttaa omalla panoksellaan joukkuetta, pelaajia ja seuraa kehittymään ja ottamaan askelia eteenpäin Suomen futsalkartalla. Paljon on tehty hyviä ja oikeita asioita ja tätä jatketaan, kertoo Tuominen Mad Maxin tiedotteessa.

Kyseessä on kaiken kaikkiaan todella hieno ihminen ja hänen kunnianhimonsa lajia kohtaan on ihailtavaa. Olemme siis löytäneet turkulaisen valioyksilön, kertoo seuran puheenjohtaja Jukka Kastelvuo.

Seurassa on hyvä tekemisen meininki ja onhan se hienoa nähdä mihin tän joukkueen kanssa pystytään, säestää Ojanperä.

Mad Maxin Juha Ojanperä maajoukkuevalmennustehtävissä. (Kuva: Leo Hynninen)

Lisää kaksikon sekä puheenjohtaja Kastelvuon mietteitä Futsal Mad Maxin kotisivuilta:

>> Mad Maxin sopimusuutinen

• futsal