Marko Honkanen Kaakon tyttöfutiskehittäjäksi

• Jalkapalloharrastus
  • Seuratoiminta

Marko "Mano" Honkanen Kaakkois-Suomen tyttöfutiksen kehittäjäksi (oto).

Kaakkois-Suomen piirin piirihallitus on kokouksessaan tiistaina 13.3.2018 päättänyt valita piirissä avoinna olleeseen tyttöfutiksen kehittäjän oto-tehtävään Marko ”Mano” Honkasen (53). Mano on valmentajan ammattitutkinnon suorittanut UEFA A-valmentaja, jonka valmennusura on käynnistynyt 90-luvun alkupuolella MyPassa ja joka tällä hetkellä toimii KJP:n T18-tyttöjen SM-karsintaan osallistuvan YJ-joukkueen valmennusvastaavana ja KJP:n kykykouluvastaavana. Hän on toiminut ja toimii edelleen myös Kaakkois-Suomen piirin valmennuskouluttajana.

Tässä piirin uudessa tehtävässä Mano aloittaa 15.3.2018 ja se täytetään piirin ja Kouvolan jalkapallo ry:n välisellä ostopalvelusopimuksella aluksi määräaikaisena 31.12.2018 saakka.

Tällä rekrytoinnillaan piiri haluaa kartoittaa alueen tyttöjalkapallon tilaa ja hyödyntää Manon panosta erityisesti tyttöjoukkueiden valmentajien osaamisen kehittämisessä sekä aloittavien ikäluokkien toiminnan käynnistämisessä. Näiden toimintojen kehittymisen kautta tavoitellaan myös tyttöpelaajien määrän selkeää kasvua jäsenseuroissa.

Seuroja, jotka näistä lähtökohdista pohtivat Manon osaamisen hyödyntämistä oman toimintansa kehittämisessä, pyydetään ottamaan yhteyttä piirijohtaja Vainikkaan, joka erityisesti tehtävän käynnistämisvaiheessa koordinoi ao. tyttöfutiskehittäjän tehtäviä ja ajankäyttöä.

Lisätiedot: piirijohtaja Veijo Vainikka, p. 0400 846 280; veijo.vainikka(a)palloliitto.fi

• Kaakkois-Suomi