Marja Lipponen juhlii 70-vuotispäiväänsä

Pitkän ja ansiokkaan uran jalkapallon parissa niin paikallisesti kuin valtakunnallisestikin tehnyt Marja Lipponen juhlii 70-vuotispäiväänsä tänään keskiviikkona 23.9.

Iisalmelaisen PK-37:n parissa vuosikymmenet ansiokasta työtä tehnyt Lipponen on myös toiminut pitkään Palloliiton eri asiantuntijaelimissä ja vaikutti pitkään myös niin liittovaltuustossa kuin Palloliiton hallituksessa. PK-37:ssa hän on oman pelaajauransa jälkeen toiminut käytännössä kaikissa mahdollisissa tehtävissä ja on samalla tarmolla mukana seuran toiminnassa edelleen.

Marja Lipposen tuntevat kaikki Iisalmessa, mutta sama pätee ympäri koko Suomen. Jalkapallopiireissä erittäin arvostettu tekijä oli vastaanottamassa myös suomalaisille jalkapallonaisille luovutettua Captain’s Ballia vuonna 2018.

Hallitustehtävät Palloliitossa Lipponen on jo jättänyt, mutta jalkapalloa – tai PK-37:aa - hän ei jätä koskaan.

- On ollut ilo tehdä työtä kanssasi Palloliiton hallituksessa ja tiedän, että sinä välität siitä kaikkein pienimmästäkin suomalaisesta jalkapalloilijasta. Lämpimät onnittelut, Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti lähettää terveiset Iisalmeen.

Koko Palloliitto yhtyy puheenjohtajansa sanoihin ja toivottaa lämpimästi onnea merkkipäivän johdosta.

• Palloliitto
    • respect