Lisää futsalpelinohjaajakoulutuksia Läntisellä alueella

• Futsal
  • Alueuutiset

Palloliiton Läntinen alue järjestää lisää futsalpelinohjaajakoulutuksia etäkoulutuksina joulukuussa. Koulutukset ovat samansisältöisiä ja ne koostuvat futsalsäännöistä sekä pelinohjaajana toimimisesta. Koulutuskielenä on suomi ja osallistuminen on maksutonta. Koulutus antaa edellytyksiä toimia pelinohjaajatehtävissä 9-vuotiaiden ja sitä nuorempien futsalotteluissa. Futsalpelinohjaajat koulutetaan seuroihin ja seuroja varten. Lähtökohtaisesti koulutamme vähintään 14-vuotiaita / vuonna 2022 14 vuotta täyttäviä henkilöitä. Yksittäistapauksista tästä voidaan joustaa.

Koulutuksia järjestetään:

- tiistaina 7.12. klo 18:00 - 20:00 / linkki ilmoittautumiseen: https://www.lyyti.in/Futsalpelinohjaajakoulutus_7122021_8378
- keskiviikkona 15.12. klo 18:00 - 20:00 / linkki ilmoittautumiseen: https://www.lyyti.in/Futsalpelinohjaajakoulutus_15122021_3306

Ilmoittautumiset futsalpelinohjaajakoulutuksiin tehdään oheisten Lyyti-linkkien kautta. Koulutukset tullaan järjestämään etänä Microsoft Teamsin välityksellä, joten jokainen voi osallistua ”mistä tahansa”. Ilmoittautuessaan koulutukseen Lyytistä pitäisi tulla automaattinen viesti, jonka yhteydessä on Teams-linkki tapahtumaan. Koulutuksia saa mainostaa vapaasti koulutuksista kiinnostuneille. Yli 15-vuotiaille / 15 vuotta täyttäville futsalpelinohjaajakoulutuksen käyneille voidaan tulevina vuosina mainostaa futsalerotuomareiden peruskoulutuksia.

Lisätietoja koulutuksista saat Läntisen alueen erotuomariasiantuntijoilta. Roope Nutikka: [email protected] ja Sami Kattelus: [email protected]

• Pelinohjaajat
  • pelinohjaajakoulutus