Lipunmyynti Huuhkajien syksyn MM-karsintaotteluihin alkaa maanantaina

• Maajoukkueet

Avaamme kausikorttimyynnin kolmeen syksyn MM-karsintaotteluun, jotka kaikki pelataan Helsingin Olympiastadionilla.

Avaamme ensi maanantaina kausikorttimyynnin kolmeen syksyllä pelattavaan MM-karsintaotteluun. Maajoukkuekirjeen tilaajilla on etuosto-oikeus kausikorttiin 26.5. asti, jonka jälkeen kausikortit tulevat yleiseen myyntiin torstaina 27.5.

Jos et ole vielä maajoukkuekirjeemme tilaaja, voit tilata sen täältä.

Kausikortit oikeuttavat lauantaina 4.9. kello 19.00 pelattavaan Suomi – Kazakstan -otteluun, lauantaina 9.10. kello 19.00 pelattavaan Suomi – Ukraina -otteluun sekä tiistaina 16.11. kello 21.45 pelattavaan Suomi – Ranska -otteluun.

Koronarajoitukset huomioiden kausikortteja avautuu myyntiin toistaiseksi rajoitettu erä.

Suomen Maajoukkueen Kannattajat ry:n jäsenille on varattu kiintiö Olympiastadionin pohjoiskaarteesta ja yhdistyksen jäsenten on mahdollista ostaa kausikortti tähän kiintiöön SMJK:n kautta.

Yksittäisten otteluiden pääsylippujen myynnistä tiedotamme myöhemmin Palloliiton verkkosivuilla ja Huuhkajien kanavissa.

Seuraamme tarkasti koronatilannetta, ja reagoimme yleisörajoituksiin tarvittaessa. Tiedotamme myös 4. kesäkuuta Olympiastadionilla pelattavan Viro-ottelun mahdollisesta lipunmyynnin aukeamisesta mahdollisimman pian. Viro-otteluun lipun ostaneisiin on oltu yhteydessä, ja ollaan yhteydessä uudelleen heti, kun tilanne selviää.

• Huuhkajat