Lippu.fi Palloliiton lipunmyyntikumppaniksi – maaotteluliput myyntiin maaliskuun alkupuolella

• Maajoukkueet

Suomen Palloliitto ja Lippupiste Oy ovat sopineet yhteistyöstä, ja Lippu.fi on sopimuksen myötä Palloliiton uusi lipunmyynti- ja markkinointikumppani.

Järjestelyt uuteen lipunmyyntijärjestelmään siirtymisen osalta ovat loppusuoralla, ja pääsyliput kevään kotimaaotteluihin tulevat myyntiin maaliskuun alussa.

- Lippu.fi on tunnettu toimija alalla. Heillä on runsaasti kokemusta suuristakin tapahtumista ja monipuoliset markkinointikanavat, joiden uskon hyödyttävän myös meidän lipunmyyntiämme tulevissa tapahtumissa. Meillä on isoja otteluita edessä jo heti keväällä ja vuoden edetessä lisää, joten on hienoa, että tämä puoli on nyt kunnossa ja pääsemme pian aloittamaan lipunmyynnin kevään ensimmäisiin tapahtumiin, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

- Jalkapallo on huikeassa nosteessa Suomessa. Meille Lippu.fi:ssä on ilo ja kunnia olla vahvistamassa sen suosiota yhdessä Suomen Palloliiton ja futisfanien kanssa. Emoyhtiömme CTS Eventim on vahva tekijä eurooppalaisessa jalkapallossa, ja on hienoa, että olemme nyt rakentamassa jalkapallon tulevaisuutta myös Suomen Palloliiton kanssa, Lippu.fi:n urheilusta vastaava johtaja Kai Tervonen iloitsee.

Myyntiin maaliskuussa tulevat pääsyliput naisten EM-karsintaotteluun Suomi – Portugali Elisa Stadionilla Vaasassa 10.4., miesten futsalin MM-karsinnan ratkaisevaan playoffs-otteluun Suomi – Serbia Vantaan Energia Areenalla 12.4., sekä miesten EM-lopputurnauksen kenraaliharjoitukseen Viroa vastaan Ratinan stadionilla Tampereella 7.6.

Tilaamalla maajoukkueiden kuukausikirjeen saa etuosto-oikeuden Huuhkajien Viro-ottelun pääsylippuihin. Uutiskirjeen pääset tilamaan tästä >>

• Palloliitto