Leijona Futsal solmi jatkosopimuksia

• Futsal

Leijona Futsal on solminut kaksi tärkeää jatkosopimusta.

LeiF:n riveissä jatkavat ensi kaudella Yasar Elbeller sekä Petri Grönholm.

Luottopelaajaksi kolmen kauden aikana noussut Elbeller, 22, ampui tällä kaudella tehot Futsal-Liigan runkosarjassa 8+8, ja blokkasi lukemattomat määrät vastustajien laukauksia.

- Voitonnälkähän vain kasvoi, kun joutui seuraamaan KaDyn bileitä vierestä. Tavoite on mestaruus ja uskon, että siihen on realistinen mahdollisuus. Meillä on kasassa kilpailukykyinen joukkue ja taustalla loistava organisaatio.

Grönholmin sopimus on kaksivuotinen.

Tämän kauden runkosarjassa 22 ottelussa uskomattomat tehot 23+23=46 mättänyt Grönholm ei Leijona-faneille juuri esittelyjä kaipaa. Mies on kahden seurassa pelaamansa vuoden aikana noussut paitsi yhdeksi yleisön suosikiksi, myös lopullisesti Suomen eturivin pelaajiin, joka on vakiinnuttanut paikkansa maajoukkueessakin.

- Levollisin mielin. Leiffissä taustat on hyvällä mallilla, pelaamisessa on sopivasti vapauksia ja kannattajat elävät vahvasti meidän mukana. Täällä on futsalpelaajan hyvä olla ja kehittyä, Grönholm kertoo LeiF:n verkkosivuilla.

• Futsal-Liiga