Läntisen alueen toiminnanjohtaja- sekä valmennus- ja junioripäällikköfoorumit starttaavat

Suomen Palloliiton Läntisen alueen Foorumit starttaavat toiminnanjohtajien sekä juniori- ja valmennuspäälliköiden osalta 21.10.2020 klo 15.00-17.00  yhteisellä Teams – tapaamisella.

Foorumitoiminta on kohderyhmäkohtaisia tapaamisia, joiden tarkoituksena on luoda seuratoimijoille verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen. Näillä vahvistetaan vuoropuhelua seurojen ja Palloliiton välillä. Alueittain tarjolla ovat omat foorumit puheenjohtajille, toiminnanjohtajille ja valmennus- ja junioripäälliköille. Puheenjohtajafoorumit ovat yksi osa alueparlamenttien kokouksia. Alueparlamentti on osa Seurojen Palloliiton hallintomallia sekä päätöksentekojärjestelmää.
    Näiden lisäksi Seurojen Ääni –seminaari on vuosittainen kohtaamispaikka alueen kaikkien seurojen kesken.

21.10.2020 tapaamisen teemana on seuran urheilujohtaminen.

Tapaamisen ohjelma:

Foorumitoiminnan esittely
    - tapaamisten vuosikello 2021
    Urheilujohtaminen seurassa
    - seuran eri toimijoiden roolit
    - toimenkuvien määritys ja niiden tarpeen tunnistaminen
    - valmennuspäällikön rooli seurassa – Henri Alho, kehityspäällikkö
    - valmentajakoulutuksen organisointi – Sami Nikkola, koulutuspäällikkö

Ilmoittautuminen foorumitapaamiseen 18.10.2020 mennessä:

Toiminnanjohtajat: [email protected]
    Valmennus- ja junioripäälliköt: [email protected]

Ilmoittautuneille lähetetään Teams-kutsu ja linkki kokoukseen ilmoittautumisajan päätyttyä