Läntisen alueen kilpailuorganisaatio ja ilmoittautumisohje jalkapallokaudelle 2020

Läntisen alueen kilpailuorganisaatio

Palloliiton organisaatiouudistuksen (Seurojen Palloliitto) myötä tapahtuu henkilöstössä muutoksia.
    Palloliiton läntinen alue kattaa jatkossa nykyisten Tampereen, Länsi-Suomen, Vaasan ja Keski-Pohjanmaan piirien alueet.

Läntinen alue on jaettu kolmeen lähialueeseen, jotka ovat:

Alue A: nykyinen Länsi-Suomen piiri
    Alue B: nykyinen Tampereen piiri
    Alue C: nykyiset Vaasan ja Keski-Pohjanmaan piirit

Läntisen alueen kilpailuhenkilöstöön kuuluvat jatkossa seuraavat henkilöt:

Mikael Westerback (kilpailupäällikkö), vastaa mm. koko alueen kilpailutoiminnan johtamisesta ja hallinnoimisesta.

Tommi Nummijoki (kilpailuasiantuntija), vastaa mm. A-alueen sarjoista ja niihin liittyvistä sarjojen teoista sekä niihin liittyvistä muista päivittäisistä tehtävistä.

Ilkka Virtanen (kilpailuasiantuntija), vastaa mm. B-alueen sarjoista ja niihin liittyvistä sarjojen teoista sekä niihin liittyvistä muista päivittäisistä tehtävistä

Sami Paavolainen (kilpailuasiantuntija), vastaa mm. C-alueen sarjoista ja niihin liittyvistä sarjojen teoista sekä niihin liittyvistä muista päivittäisistä tehtävistä

Roope Nutikka (erotuomariasiantuntija), vastaa koko läntisen alueen erotuomaritoiminnasta ja siihen liittyvistä päivittäisistä tehtävistä.

Sami Kattelus (kilpailu- ja erotuomariasiantuntija), toimii läntisen alueen alueellisten kilpailuasiantuntijoiden (A- ja B-alueet) ja erotuomariasiantuntijan tukena päivittäisessä kilpailu- ja erotuomaritoiminnassa.

Yhteystiedot:

Mikael Westerback, 050 567 9750
    Tommi Nummijoki, 050 567 1463
    Ilkka Virtanen, 040 578 4214
    Sami Paavolainen, 050 546 3119
    Roope Nutikka, 040 644 9409
    Sami Kattelus 040 050 7998

Henkilöiden sähköpostiosoite on: [email protected]

Ilmoittautumisohje Läntisen alueen jalkapallokaudelle 2020

Alueen kilpailuvastaavat ilmoittavat ne joukkueet, joilla on periytyvä sarjapaikka sarjoihin, viimeistään viikolla 49. Tämän jälkeen seura tai joukkue vahvistaa ilmoittautumiset viimeistään ko. sarjan vahvistamispäivänä.

Muut ilmoittautumiset tekee SEURA (Länsi Jalkapallo 2020), ja joukkue tai seura vahvistaa ilmoittautumisen.

Miesten Kolmonen-Vitonen, vahvistettava viimeistään 31.12.2019.

Muut aikuisten sarjat, vahvistettava viimeistään 31.1.2020.

P20-P12 ja T18-T12, vahvistettava viimeistään 31.1.2020.
    Poikkeuksena Liigojen ja ne Ykkösten paikat, jotka tuli vahvistaa viimeistään 30.11

P11-P6 ja T11-T7, vahvistettava viimeistään 29.2.2020.
    Poikkeuksena Liiga (A ja B alue), jotka tulee vahvistaa viimeistään 31.1.2020
    Joukkueet, jotka pelaavat liigaa B:n alueella tulee valita vahvistamisen yhteydessä joukkueen tasoksi 1-5.
    Suosittelemme muidenkin joukkueiden ilmoittamaan tasonsa, jos vahvistamisen yhteydessä tätä kysytään.

Koko sarjatarjotin löytyy Tasosta: Länsi Jalkapallo 2020.
    Ilmoittautuneet joukkueet >>

Sarjat ja lohkot pyritään muodostamaan aiempien vuosien tapaan, huolimatta siitä, että eri piirien joukkueet ilmoittautuvat nyt samaan alueeseen.

Jos kysyttävää niin ole yhteydessä kilpailutiimiin.

• Vaasa Keski-Pohjanmaa Tampere Läns-Suomi