Länsi-Suomen ylimääräinen piirikokous

SUOMEN PALLOLIITON LÄNSI-SUOMEN PIIRI RY:n YLIMÄÄRÄINEN PIIRIKOKOUS

Aika:                   torstai 4.1.2018 klo 18.30 -
    Paikka:               Veritas Stadionin 3. kerroksen ravintola, Hippoksentie 6, Turku

Valtakirjojen tarkastus sekä kahvitarjoilu klo 18.00 alkaen
    Huom! Pyydämme seuraanne (riittävien tarjoilujen varmistamiseksi) ilmoittamaan kokousedustajanne viimeistään pe 29.12. (p. 02 6416 624 tai tarja.nevanranta(a)palloliitto.fi)

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytä­kirjan tarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa.

3. Todetaan kokouksen laillisuus.

4. Tarkastetaan edustajien valtakirjat ja todetaan kokouksessa edustettuna olevat äänimäärät.

5. Todetaan piirin edustajamäärä liiton ylimääräisessä liittokokouksessa ja valitaan sen mukaisesti piirin edustajat ja heidän henkilökohtaiset varajäsenensä.

Ote piirin sääntöjen 9§: Liittokokousedustajia tulee valita entisten Suomen Palloliiton Satakunnan piirin ja Suomen Palloliiton Turun piirin toimialueilta molemmista.

Samassa yhteydessä todetaan, että piirille annetun virheellisen informaation vuoksi piirin varsinaisessa syyskokouksessa 28.11.2017 valittiin liittokokousedustajia virheellinen määrä.
    Liittohallitus vahvistanee kokouksessaan 11.12.2017 Länsi-Suomen piirin liittokokousedustajien määräksi 12.
    Piirin kevätkokouksen nimeämä ehdollepanotoimikunta lähettää seuroille esityksen valittavista henkilöistä ennen kokousta.

6. Yleiskeskustelua ja ilmoitusasiat.

7. Kokouksen päättäminen.

Tervetuloa!

Piirihallitus

Piirin sääntöjen mukaisesti seuran äänimäärä piirikokoukseen muodostuu 31.10. pelipassimäärän mukaan. Äänimäärälista ja valtakirjalomake tämän esityslistan liitteenä.

Seuralla on oikeus lähettää kokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden. Edustajalla (edustajilla) pitää olla seuran antama yhteinen valtakirja, jossa mainitaan edustajan nimi (edustajien nimet) ja seuran äänimäärä. Kukin henkilö voi edustaa vain yhtä seuraa.

• Länsi-Suomi