Länsi-Suomen piirin Turun toimisto muuttaa 1.9.

• Alueuutiset

Turun toimisto muuttaa uusiin tiloihin nykyisen kiinteistön samassa kerroksessa. Muutto on valmis 1.9. Toimiston osoite muuttuu ja uusi osoite on Humalistonkatu 6 (5. krs.). Myös kulkuovi toimistoon vaihtuu "kulman taakse", Humalistonkadun puolelle. Muuton vuoksi toimistolta vapautuu jonkin verran toimistokalusteita sekä muutama palkintokaappi seurojen mahdolliseen käyttöön.

Uusi osoite ja kulku toimistoon ovat käytössä syyskuun alusta. Sisäänkäynti toimistoon tapahtuu osoitteessa Humalistonkatu 6.

Toimiston sisäänkäynti on "sisäpihalla" Humalistonkadulta muutama metri. Kuvassa sisäänkäyntiovi on "Metalli" -kyltin vieressä vasemmalla.

Palkintokaappeja ja toimistokalusteita tarjolla

Toimistossa jää tarpeettomaksi jonkin verran toimistokalusteita. Lisäksi tarpeettomiksi jäävät palkintokaapit. Mikäli seurasi tarvitsee kalusteita, niin olethan yhteydessä piirijohtaja Jouni Koivuniemeen. Puh. 0400 781 659, jouni.koivuniemi(a)palloliitto.fi. Myös samassa toimistohotellissa kanssamme olevilta muilta lajeilta ja Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry:ltä saattaa jäädä ylimääräisiä kalusteita.

2 kpl isompaa palkintokaappia. Leveys 120cm, korkeus 212cm. Lasiovet ja -hyllyt.
3 kpl seinään kiinnitettävää pienempää palkintokaappia (tai päälleekkäin, kuten kuvassa) lasiovilla. Yhden osan koko: leveys 93cm, korkeus 60cm.

Toimistokaappeja jää ainakin kuvassa näkyvät, ehkä useampikin. 2kpl toimistokaappi leveys 80cm, korkeus 204cm. Lisäksi 2 kpl vaate- tai säilytyskaappi leveys 60cm, korkeus 204cm
1 kpl rulokaappi (koivun värinen). Leveys 80cm, korkeus 73cm. Saattaa jäädä myös 1-2 pyökin väristä rulokaappia ja 1-2 koivun ja pyökin väristä laatikostoa.

Työpyötätasoja jää erilaisia ja -kokoisia. Osa koivun värisiä, osa pyökin värisiä.

Kuvissa olevien lisäksi saattaa jäädä muutamia asiakas-/kokoustuoleja, mahdollisesti työtuoli, välisermejä jne.

Ota yhteyttä, jos tarvetta on. Elokuun lopun aikana kaikki vapautuvat tavarat täsmentyvät.

• Länsi-Suomi