Länsi-Suomen piirin taitokilpailujen tulokset

Palloliiton Länsi-Suomen piirin taitokilpailut taituroitiin 18.11. Porin Karhuhallissa.
      Osallistumisoikeuden oli saanut suorittamalla seurojen taitokilpailuissa hopeisen tai kultaisen taitomerkin.

Kilpailuihin osallistui 139 pelaajaa.
      Pelaajia osallistui seuraavista seuroista (16) EuPa, MuSa, Nice Futis, SalPa, TPS, P-Iirot, TOVE, FC Jazz, KaaPo, FC Rauma, TuWe, FC Halikko, KOPA, Karhu-Futis, TuNL ja KaaNa.

Kultaisia taitomerkkejä suoritettiin 61 (44%), hopeisia 53 (38%) ja pronssisia 20 (14%).

Piirinmestareita saatiin viidestä seurasta:

EuPa 2 mestaruutta
      FC Jazz 2
      MuSa 2
      Nice Futis 2
      TPS 2
      KaaNa 1
      KaaPo 1
      Karhu-Futis 1
      TuWe 1

Kaikki tulokset: taso.palloliitto.fi --> ylhäältä taitokisat ja valitse Länsi-Suomi

Iso kiitos toimitsijoille, ilman teitä kilpailut eivät olisi onnistuneet.

Osallistumisoikeuden SM-taitokilpailuihin Ouluun 2.12.2017 saavuttivat piirinmestarit ja kultamerkkiläiset sarjoista tytöt ja pojat E10-C15.

• Länsi-Suomi