Lännen Valmentajapäivän ohjelma – ilmoittaudu nyt!

• Seuratoiminta

Lännen Valmentajapäivä kokoaa alueen aktiiviset jalkapallotoimijat yhteen Turun Caribiassa 1.12.2017.

Turun Caribiassa 1. joulukuuta järjestettävä kokopäivän tapahtuma tarjoaa sekä lasten, nuorten että aikuisten huippujalkapallon parissa työskenteleville henkilöille mahdollisuuden verkostoitua ja saada alan tuoreinta tietoutta.

Lännen Valmentajapäivä vastaa tarpeeseen. SPL Länsi-Suomen järjestämät aiemmat seurakehitykseen keskittyneet risteilyseminaarit ovat saaneet osallistujiltaan erinomaisen vastaanoton.
-"Olemme saaneet seuraseminaareista erittäin rohkaisevaa palautetta. Samalla osallistujat ovat toivoneet järjestäisimme vastaavan pelkästään pelaaja- ja valmentajakehitykseen keskittyvän tapahtuman", Palloliiton Lännen aluevalmentaja Teemu Eskola toteaa.

Aikuisten huippujalkapallosta konkreettista kokemusta ja tietoutta seminaariin tuovat muun muassa Turun Palloseuran päävalmentaja Mika Laurikainen ja IFK Mariehamnin fyysinen valmentaja Kristoffer Weckström. Palloliiton pelaajakehityspäällikkö, ex-huippuammattilainen Hannu Tihinen jakaa vankkaa kokemustaan koko jalkapalloilijan kehityspolusta.

Lisäksi Valmentajapäivään tuodaan tuoreimmat kokemukset tyttöjen ja poikien maajoukkueista. Samalla käydään tarkasti läpi, missä Lännen alueen seurojen pelaajakehitys tällä hetkellä menee, ja miten sitä voisi yhdessä kehittää.
-"Ohjelma on suunniteltu niin, että sillä olisi mahdollisimman paljon vaikutusta alueen seurojen ja valmentajien arkeen. Valmentajapäivästä kukin osallistuja saa varmuudella konkreettisia kehitysideoita omaan työhönsä, ja myös mahdollisuuden solmia uusia yhteistyökuvioita muiden toimijoiden kanssa", Eskola uskoo.

Lännen Valmentajapäivä on myös UEFA-lisenssien täydennyskoulutustapahtuma. Koko päivän osallistumisesta valmentaja saa UEFA A-lisenssiinsä 3 ja UEFA B-lisenssiinsä 5 täydennystuntia.

Valmentajapäivään on paikkoja rajoitetusti ja ilmoittautuminen on jo alkanut vilkkaana. Joten toimi nopeasti, ja varaa oma paikkasi tapahtumasta! Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 24. marraskuuta.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä

Lännen valmentajapäivä                                         perjantai 1.joulukuuta

08.30-09.30 aamupala

09.30-10.30
Kehitysjohtaja Janne Koivisto ja Aluevalmentaja Teemu Eskola, SPL
”Sellaisia pelaajia, millainen seura” – Lännen alueen jalkapalloseurojen seura-arviointien tuloksia sekä kokemuksia seurojen profiloitumisesta

10.30-11.45
Pelaajakehityspäällikkö Hannu Tihinen, SPL
”Lumisesta Lapista eurooppalaisen futiksen huipulle” – Rautavuoren reseptit parempaan pelaajakehitykseen

11.45-12.30
Talenttivalmentaja Miro Varhelahti, FC Jazz
”Tehdään yhdessä parempia tuloksia” – Porilaisen jalkapalloilevan pojan paranneltu pelaajakehityspolku

12.30-13.15 Lounas

13.15-15.00 Ryhmä - Poikien pelaajakehitys - kokoustila Seili

13.15-15.00
Aluevalmentaja ja U17 maajoukkueen toinen valmentaja, Teemu Eskola, SPL
”Lännen alueen pelaajakehityksen tunnuslukuja” – missä meidän seurat oikeasti menevät?
”Road to Euros” – U17 maajoukkueen EM-karsintakauden 2017 opit, ilot ja karikot

13.15-15.00 Ryhmä - Tyttöjen pelaajakehitys - Airisto

13.15-13.45
Tyttöfutiksen valmennuksen kehittäjä, Leo Tommila SPL
”Tyttöfutiksen tunnuslukuja ja tuntemuksia” – Missä tyttöfutis menee Länsi-Suomen piirissä?

13.45-15.00
Nuorten olympiavalmentaja ja Uudenmaan tyttöjen aluevalmentaja, Pekko Söderström, SPL
”Tyttöjen huippupelaajan arki Helsingissä” – Mitä voisimme oppia pääkaupunkiseudun pelaajakehityksestä?

15.00-15.45 Ryhmätyöt + kahvitauko
”Miten voimme yhdessä parantaa Lännen alueen pelaajakehitystä?”

15.45-17.30
Fyysinen valmentaja, Kristoffer Weckström, IFK Mariehamn
”Huippupelaajan nykyaikainen fyysinen valmennus” – Kokemuksia Suomen huipulta

17.30-18.45