Lahti ja Mattsson puheenjohtajiksi – Seurojen Palloliitto etenee toteutukseen

Suomen Palloliiton 89. liittokokous päätti lauantaina Helsingissä hyväksyä Seurojen Palloliitto –hankkeen. Liittokokous valitsi lisäksi puheenjohtajiston seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Palloliiton uusi puheenjohtaja on Ari Lahti.

Liittokokous päätti yksimielisesti, että Suomen Palloliitto siirtyy uuteen hallinto- ja toimintamalliin 2020 esitetyssä aikataulussa. Edelleen liittokokous hyväksyi ehdotuksen Suomen Palloliiton uusiksi säännöiksi.

Liittokokous valitsi liittohallituksen puheenjohtajan eli Palloliiton puheenjohtajan jäljellä olevalla kaksivuotiselle kaudelle vuoteen 2020 saakka. Ari Lahti valittiin puheenjohtajaksi ensimmäisellä äänestyskierroksella.

Palloliiton 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Katri Mattsson niin ikään äänestyksen jälkeen. 2. varapuheenjohtajana jatkaa Kaarlo Kankkunen.

Puheenjohtaja Lahden tuoreet mietteet valinnan jälkeen pääset kuulemaan kuvaa klikkaamalla.

• Palloliitto
    • seurojenpalloliitto