KuPS:ssa kova kilpailu pelipaikoista

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseuran jalkapallokausi 2020 jatkuu lauantaina Lippumäen uudessa hallissa. Ohjelmassa on Suomen Cupin 1-lohkon toisen sarjakierroksen kotipeli, jossa vastustajana on IK Myran. Kello 14.00 alkavaan otteluun on vapaa pääsy.

KuPS aloitti cupin lohkovaiheen viikko takaperin Oulussa. ONS:sta hankittu 4-1-vierasvoitto riitti varmistamaan kuopiolaisten jatkopaikan seuraavaan cup-vaiheeseen, joka on edessä helmikuussa. Lippumäen hallin erinomaiset peliolosuhteet antavat mahdollisuuden vauhdikkaaseen pelaamiseen ja joukkue haluaa jatkaa hyvää otettaan lauantaisessa kotipelissäkin.

- Täysillä mennään oman pelin kautta, sitä me kehitämme edelleen. Oulussa peliesityksemme oli kokonaisuudessaan ihan OK, varsinkin toisella puoliajalla. Voittoa me haemme ja hyvää lopputulosta haluamme lauantain kotipelistäkin, KuPS-valmentaja Ollipekka Ojala toteaa seuran sivuilla.

Suomen Cupin seuraavat otteluparit arvotaan ensi maanantaina. Lauantainen IK Myran -ottelu tarjoaa hyvän mahdollisuuden jakaa peliaikaa isolle ja menestyksennälkäiselle pelaajaryhmälle. Joukkueessa vallitsee vahva yhteishenki ja pelaajat odottavat innokkaina tilaisuutta päästä näyttämään omia taitojaan.

- Meillä on joukkueessa kova ja positiivinen kilpailutilanne pelipaikosta. Ottelut ovat aina hyviä näytön paikkoja kaikille pelaajille, Ojala muistuttaa.

Lähde: KuPS:n kotisivut

• KuPS Naiset