KuPS:n Ojala myönsi HJK:n paremmuuden

• Jalkapallosarjat

Vahvaa sarjakautta pelaava Kuopion Palloseura ei pystynyt horjuttamaan sarjajohtaja HJK:ta lauantaina pelatulla kierroksella. HJK oli terävämpi 15:nnen sarjakierroksen liigaottelussa voittaen selvin lukemin 0-4.

Kuopiolaisilla oli kierroksen kärkiottelussa muutama maalipaikka, onnistumisia ei tällä kertaa kuitenkaan saatu ja tehokkaampi Klubi vei sarjapisteet mennessään helteiseltä stadionilta.

KuPS-valmentaja Ollipekka Ojala oli ylpeä kaikkensa antaneista pelaajistaan.

- Pelaajat tekivät kentällä sen mitä pyydettiin. Numerot muodostuivat suuriksi, kun he tekivät neljästä paikastaan neljä maalia. He olivat tehokkaita. Ero oli tänään iso ja siihen me pyrimme että ero otetaan kiinni, päävalmentaja totesi kuopiolaisten sivuilla.

- HJK on kovin vastustaja ja kunnia heille, parempi joukkue voitti. Kaveri käytti virheet hyväkseen, siinä ero tuli. Meillä oli alussa pari paikkaa ja näitä vastaan pitää pystyä tekemään maaleja vähistäkin paikoista. Meillä tulivat jo tietyt fyysiset rajatkin vastaan, mutta homma menee eteenpäin, Ojala muistuttaa.

• KuPS Naiset