KuPS:n Anni-Maija Kauppila on valmiina kovaan cup-taistoon

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseuran pelikausi jatkuu lauantaina Lippumäen hienossa jalkapallohallissa. Ohjelmassa on Suomen Cupin puolivälieräottelu nimekästä Helsingin Jalkapalloklubia vastaan. Ottelun voittaja etenee jatkoon cupin välieriin neljän parhaan joukkueen joukkoon.

HJK saavutti viime vuonna niin liiga- kuin cup-mestaruuden. Edessä on nyt tämän talven kovin peli. Kokenut keskikenttäpelaaja Anni-Maija Kauppila lähtee innokkain mielin haastamaan Klubin nimekästä tähtisikermää.

- Me emme ole saaneet vielä näin kovaa vastusta tälle talvelle. Nyt vastaan tulee kova joukkue. Lauantaina tulee vauhdikas ottelu, jossa on kovempi tempo kuin muissa tämän talven peleissämme. Olin tyytyväinen arvonnan tulokseen, Kauppila toteaa KuPS:n sivuilla.

Lauantainen cupin ottelu pelataan lopulliseen ratkaisuun asti, tarvittaessa jatko-ottelun ja rangaistuspotkukisan kautta. Kuopiolaisilta vaaditaan hyvää joukkuesuoritusta kovan Klubin kukistamiseksi ja himoitun välieräpaikan saavuttamiseksi.

- Voittaaksemme meidän pitää pystyä pelaamaan tiiviinä ja omat maalipaikat pitää käyttää tehokkaasti. Meillä on nyt tasokkaampi joukkue ja parempia yksilöitä kuin viime vuonna. Taso on korkeampi ja itse en ole varmaan koskaan aikaisemmin pelannut näin hyvässä joukkueessa, yhteensä 144 liigaottelua pelannut Kauppila iloitsee.

Lähde: KuPS:n kotisivut

• KuPS Naiset