KuPS:lle selvä voitto harjoitusottelussa

• Jalkapallosarjat

KuPS pelasi keskiviikkoiltana harjoituspelin Savon Sanomat Areenalla. Vastustajana oli kuopiolaisseuran KuPS C14-juniorijoukkue. Peli päättyi KuPS:n selkeään voittoon maalein 6-2.

Keskikenttäpelaaja Anni-Maija Kauppila ja puolustaja Paula Auvinen viimeistelivät kumpikin kaksi maalia, puolustaja Janni Mönkkönen ja hyökkääjä Ella Vanhanen osuivat kumpikin kertaalleen.

Keskiviikkoillan peli palveli erinomaisella tavalla joukkueen valmistautumista kohti 23.3. alkavaa liigakautta. Kaikki pelaajat pääsivät pelaamaan hyvissä olosuhteissa ja ottelun aikana tehtiin edestakaisia pelaajavaihtoja. Hyviä onnistumisia tuli monelle pelaajalle ja hieno voitto tuo joukkueelle lisää arvokasta itseluottamusta. Pukukopissa oli pelin jälkeen voittoisa fiilis.

- Tämä peli palveli meitä erinomaisesti. Me pelasimme nyt parhaan pelimme tänä vuonna. Teimme maaleja ja voitimme. Me voimme nyt lähteä luottavaisin mielin sarjaan ja tulevana lauantaina me pelaamme viimeistelyottelun FC Herttaa vastaan, päävalmentaja Ollipekka Ojala totesi kuopiolaisten sivuilla.

• KuPS Naiset