KuPS:lle kolmas peräkkäinen voitto

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseura jatkoi liigakauttaan lauantaina voitokkaissa tunnelmissa. Tikkurilan Palloseura kukistui yhdeksännen sarjakierroksen vierasottelussa maalein 1-2. Kuopiolaisjoukkueen maalitykit Gentjana Rochi ja Marina Kiskonen onnistuivat maalinteossa ja vahvasti etenevä KuPS-joukkue saavutti jo kolmannen peräkkäisen liigavoittonsa.

Pelaamistaan parantavat kuopiolaiset saavuttivat arvokkaan taisteluvoiton haastavissa olosuhteissa. KuPS-joukkue oli hävinnyt kolme edellistä vieraspeliään ja nyt onnistuttiin hankkimaan tämän liigakauden ensimmäinen vierasvoitto.

- Me puhuimme ennen peliä, että jotain ekstraa piti tehdä ja niin tehtiin. Pallollinen pelimme ei ollut kauden parasta haastavissa oloissa. Me puolustimme hyvin ja teimme tarvittavan. Hyvä joukkuesuoritus, KuPS-valmentaja Ollipekka Ojala iloitsi voittopelin jälkeen kuopiolaisten sivuilla.

KuPS-joukkue on tällä hetkellä kovassa nousujohteisessa vedossa.

- Vastassa oli mitaliehdokas ja me voitamme sen vieraissa. Kolme peliä putkeen on voitettu ja joukkue on hyvässä iskussa. Tämä oli enemmän taisteluvoitto ja tästä meidän on hyvä jatkaa seuraavaan peliin. Puolustaja Nanne Ruuskanen pelaa hyvällä tasolla pelistä toiseen, hän suoriutui tänäänkin hyvin, valmentaja kiitteli.

• KuPS Naiset