Kuntopiiriharjoitukset kotona – katso vinkit toisen kuukauden ajaksi

• Jalkapalloharrastus

Joukkueharjoitusten ja pelaamisen ollessa tällä hetkellä tauolla omatoiminen harjoittelu nousee tärkeään osaan – harjoitella ja liikkua voi rajoituksia noudattaen. Toinen osa kuntopiireistä on nyt (17.4.) julkaistu.

Olemme koonneet ohjeita kotikuntopiirin tekemiseen Palloliiton fyysisen valmennuksen asiantuntijan Joni Ruuskasen opastuksella.

Kuntopiiriharjoitukset kunkin kuukauden ajalle on koottu kahteen osioon – molemmat kahdelle viikolle. Kummassakin osiossa on kahdeksan liikettä ja yksi harjoitus kestää noin 30 minuuttia. Jokainen liike on esitetty selkeästi videon ja ohjeistuksen avulla, jotta liikkeet on helppo oppia suorittamaan oikein.

Tutustu ohjeisiin ja liikkeisiin videolta ja pane kuntopiiri pyörimään – yksin, perheenjäsenen kanssa tai kaverin etänä mukaan haastaen. Mukana on myös kotitreenipassi, jota voit täyttää seurataksesi tarkkaan tekemistäsi. Kuntopiirejä on nyt julkaistu kaksi, ensimmäinen maaliskuussa ja toinen huhtikuun puolivälissä. Ellet ehtinyt vielä maaliskuun osioihin mukaan, voit mainiosti edelleen aloittaa niistä tai siirtyä suoraan huhtikuun osioiden pariin.

Siirry maaliskuun kuntopiirin pariin >> (julkaistu 25.3.2020)

Siirry huhtikuun kuntopiirin pariin >> (julkaistu 17.4.2020)

• omatoimiharjoittelu