Kuntavaaliehdokas: kerro ajatuksesi liikunnasta ja urheilusta!

Suomen Palloliitto käynnistää jäsenseurojensa kanssa viikolla 20 (17.5.-23.5.) Twitter-kampanjan, jonka tavoitteena on herättää keskustelua viikoittain vaihtuvien kysymysten ympärillä.

Suomalaisten jalkapallo- ja futsalseurojen tekemä työ on yhteiskunnallisesti erittäin merkittävää. UEFA SROI -mallinnuksen mukaan jalkapallon vuotuinen vaikuttavuus Suomessa on peräti 1,25 miljardia euroa.

Jalkapalloa ja/tai futsalia pelaa maassamme yli 500 000 harrastajaa. Muut toimijat ja pelaajien perheet mukaan lukien lajit koskettavat merkittävää määrää suomalaisia. Heitä kiinnostaa, mitä kuntavaaliehdokkaat ajattelevat liikunnasta ja urheilusta.

Suomen Palloliitto yhdessä jäsenseurojensa kanssa järjestää Twitter-kampanjan, johon osallistuminen on kuntavaaliehdokkaille helppoa.

Kysymme Palloliiton ja alueiden Twitter-tileillä joka viikko (viikot 20-23) yhden liikunta-aiheisen kysymyksen. Käy vastaamassa oma ajatuksesi ja mielipiteesi siihen. Käytä aihetunnisteina #Kuntavaalit2021 #Palloliitto sekä oman kuntasi nimeä, esim. #Tampere. Näin Sinun kuntasi äänestäjät löytävät twiitin ja mielipiteesi. Twiittejä saa kernaasti jakaa.

Täräytetään yhdessä Twitterissä laaja urheilukeskustelu käyntiin!